מאמר זה יביא בפניכם את שלל האביזרים המוצעים למכשיר הסמארטפון אייפון גרסה 5. אין זה סוד כי אביזרים לאייפון 5 נמכרים בכמויות, אך מהם האביזרים הפופולאריים ביותר ומדוע דווקא הם? הכל במאמר זה

כיסויים לאייפון 5

ניתן לומר כי כיסויים לאייפון 5 מהווים את גולת הכותרת של האביזרים למכשיר זה. רוב החנויות הבינו כי הכיסויים הם האביזר הנמכר ביותר ולכן הן החליטו לא להמר על מוצרים נוספים וניתן לומר כי חנויות רבות נראות כמו בזאר צבעוני של אביזרים לאייפון 5 מסוג כיסויים נגד מים, כיסויי סיליקון, כיסויי פלסטיק והכול בחגיגת צבעים ודוגמאות.

אביזרים לאייפון 5- רעיונות נוספים

חשוב לציין כי לא כל החנויות מציעות עדיין חלק מהאביזרים למכשיר זה ולכן חשוב לברר עם החנות טרם אתם מגיעים אליכם. בארה"ב האביזרים הלוהטים לאייפון הם:

  • רמקולים- כאן מדובר על זוג רמקולים אשר מאפשרים לכם לשמוע את כל המוזיקה המושמעת על ידי נגן המדיה באיכות גבוהה ביותר. רבים מתארים חוויה זו כחוויה באיכות חדשה מזו שהם הכירו עד כה.
  • אוזניות- הרבה טוענים כי לא ניתן להתחרות בעיצוב החדשני של אוזניות האייפון גרסה 5 ובאיכות אותן הן מספקות לבעלי המכשירים. כאן מדובר על אוזניות אשר נראות כאילו משתייכות לדור העתיד וכן עולות בהתאם. אך משתלם לשלם כל גרוש בעבור האיכות.
  • בקר משחקים- אם אתם מחובבי המשחקים, בקר המשחקים של אייפון (אנשים רבים מדמים אותו לג'ויסטיק) יאפשר לכם לשחק בהנאה רבה ורציפה באפליקציות אשר הורדתם מחנות אפל.

לסיכום, ניתן לומר כי האייפון בגרסתו החמישית יצא לשוק לפני זמן קצר ביותר, אך חברת אפל לא מפסיקה להפתיע אותנו עם מגוון אביזרים לאייפון 5, שעיקרם הוא לשפר את איכות השמיעה והחוויה שלנו עם המכשיר הסלולארי.