היום כל אחד רוצה שיעצבו לו באופן אישי את הבית שלנו ואת הלבוש שלו. עיצוב אישי הפך כבר ממזמן לטרנד עולמי. טרנד זה נפוץ מאוד גם בכל מה שקשור לעולם החתונות והאירועים. היום בשביל לערוך אירוע רב משתתפים כמו חתונה אנחנו צריכים לשכור מעצבת חתונות או מעצבת אירועים שתסייע לנו בארגון ובעיצוב של האירוע. המעצבת תעזור לנו לבחור איזה קייטרינג יהיה בחתונה שלנו, איזה מוזיקה נשמיע לאורחים שלנו וגם איפה החתונה תיערך. כך למשל אנחנו יכולים לקבל עזרה ממארגנת החתונות בבחירה של שמלת הכלה שלנו. יש הרבה מאוד דגמים של שמלות כלה והדגם הכי יפה שאנחנו יכולים לבחור לעצמנו הוא של שמלת כלה מעוצבת בהתאמה אישית לדרישות שלנו ולצרכים שלנו.

שמלות כלה – לחתונה איכותית ומקורית

בסופו של דבר כולנו רוצים שהחתונה שלנו תהיה איכותית ומקורית מאוד. כאשר החתונה שלנו לא מקורית אז באופן טבעי היא גם פחות איכותית. איך אנחנו יכולים להפוך את החתונה שלנו למקורית יותר? אם אנחנו רוצים שהחתונה שלנו תהיה מאוד מקורית כדאי לנו לתכנן אותה לפי הלב שלנו ולפי הרגשות שלנו. אנחנו יכולים שבחתונה שלנו יהיה סרטון מקורי או שיר מקורי שהלחנו. אנחנו יכולים שבחתונה שלנו בני המשפחה שלנו יקריאו ברכות ואנחנו יכולים גם לחגוג את החתונה בסגנון הוואי או בסגנון ימי הביניים. ככל שהחתונה תהיה מקורית יותר כך גם אנחנו וגם האורחים שלנו נהנה בה יותר.

חתונה – אירוע אישי או אירוע פומבי?

חתונות הן גם האירוע האישי ביותר שיש, האירוע בו אנחנו מתחייבים בפני בחיר או בחירת ליבנו לכל החיים והן גם אירוע פומבי מאוד – כי את ההתחייבות אנחנו עושים אל מול כל בני המשפחה, החברים והמכרים שלנו. בשביל שהחתונה שלנו תהיה גם מאוד פרטית וגם תתאים לכללי הטקס הציבורי אנחנו צריכים להיות נאמנים לטעם האישי שלנו ולהעדפות האישיות שלנו. אם אנחנו למשל צמחוניים ואנחנו לא אוכלים בשר אנחנו יכולים שבחתונה שלנו לא יגישו בשר אלא רק מנות צמחוניות. באותו האופן אנחנו יכולים לבחור שהלבוש שלנו בחתונה יתאים לטעם האופנתי האישי שלנו. שמלות כלה יכולות להתאים לכל כלה ולכל סגנון, ואנחנו יכולות לבחור שהשמלה שלנו תהיה מעוצבת לפי עיצוב שעיצבנו לבד או לפי עיצוב שעיצבנו ביחד עם מעצבת אופנה. כך החתונה שלנו גם תהיה פרטית מאוד ואישית וגם תתאים לכללים של אירוע ציבורי רב משתתפים.

לסיכום, כאשר אנחנו מארגנים את החתונה שלנו אנחנו יכולים לארגן אותה בהתאם לחתונת החלומות שהייתה לנו שהיינו ילדים. החתונה שלנו היא התגשמות חלום האהבה שלנו – כי היא למעשה הצהרה מוחלטת אודות האהבה שלנו לבן או לבת הזוג שלנו ולכך עליה להיות מושלמת.

המאמר בחסות המעצב עובד כהן מתמחה בעיצוב שמלות כלה וערב בהתאמה אישית.