תחום קידום האתרים הוא תחום אשר נמצא בהתפתחות מתמדת ובכל שנה אתם יכולים לראות המלצות חדשות ועדכונים אשר משנים את דרך הפעולה הישנה שלכם וגורמים לכם להבין מה יהיה טוב יותר לאתר שלכם ואיך להתאים את צורת הקידום לעבודה של מנועי החיפוש החדשים.

לכן, אם אתם מחפשים המלצות על בניית קישורים נכון לשנת 2017, הגעתם אל המקום הנכון. במאמר זה נסביר על המשמעות של בניית קישורים מאתרים חדשים לעומת בניית קישורים מאתרים וותיקים, ונעניק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים בכדי לבנות קישורים בצורה נכונה וחכמה יותר, ובכדי לראות את התוצאות של בניית הקישורים בתוך זמן קצר.

דירוג האתר על ידי מנועי החיפוש

אחד הדברים המשמעותיים שישפיע על איכות הקישור שאתם בונים ועל התועלת שהוא יביא לאתר שלכם הוא הדירוג של האתר על ידי מנועי החיפוש, ובעיקר כמובן – מנוע החיפוש גוגל. ככל שמנוע החיפוש ידרג את האתר גבוה יותר, כך הקישורים היוצאים ממנו יהיו מועילים יותר ובאמת יסייעו לכם בקידום של האתר.

כאשר מדובר באתר חדש יחסית, ברוב המקרים הדירוג שלו יהיה נמוך יותר מאתר ותיק בעל דפים רבים, תוכן עשיר ותנועה רבה ולכן אין ספק כי עדיף להוציא קישורים מאתרים וותיקים יותר לעומת אתרים חדשים שזה עתה קמו ולא באמת יביאו לכם את התועלת שאתם מחפשים.

הגיע הזמן לומר זאת בגלוי – אתרי לוויין לא באמת מועילים

בשנים החולפות, 2016 ואלו שלפניה, היה ניתן לראות רבים אשר לצורך קידום של האתר שלהם הקימו אתרי לוויין מהם הוציאו קישורים אל אתר הבית שלהם. הקישורים שהוצאו מאתרי הלוויין הללו אולי עבדו מעט בעבר, אך עם כל העדכונים החדשים של מנועי החיפוש מדובר במאמץ מיותר ולא באמת משתלם.

היום מנועי החיפוש יודעים לזהות אתרי לוויין חדשים שהוקמו בעיקר לצורך קידום אתרים, הם לא באמת יתנו לאתרים הללו דירוג משמעותי ולכן הקישורים שיצאו מאותם אתרים לא באמת יעזרו לכם בעבודות הקידום. לכן, במקום להתאמץ על הקמה של עשרות אתרי לווין חדשים בכל שנה, עדיף שתרכזו את המאמצים ביצירת שיתופי פעולה עם אתרים חזקים ומובילים בתחום הקשור אליכם מהם תוכלו להוציא קישורים חזקים שיקדמו את האתר שלכם ויעניקו לו יתרון חשוב על פני אתרים אחרים באותו התחום, אתרים מולם אתם מתחרים.