מרכז נא לגעת הממוקם בנמל יפו בעיר תל אביב הוכתר על ידי העיתון המוכר הניו יורק טיימס, כמקום המעביר מסר ייחודי ועוצמתי לקהל אשר מגיע אליו מכל רחבי העולם.

מרכז נא לגעת הוא שילוב בין מרכז תרבות, אמנות, תיאטרון ומסעדה ללא מטרות רווח המאפשר מפגש בין אנשים עם מגבלות (עיוורים וחרשים) לקהל הרחב. המרכז פועל על ידי עמותת נא לגעת המפעילה את התאטרון הראשון מסוגו בעולם המעניק במה ייחודית לשחקנים עיוורים וחרשים. בתחילת שנות ה-2000, חיפשו מקימות העמותה, מקום שישמש כבית עבור חברי נא לגעת, שם ניתן יהיה לקיים חזרות. ככל שהשנים עברו המרכז גדל והתפתח כאשר היום יש בו מגוון של מופעים, הצגות, סדנאות ושלל הרצאות.

מרכז נא לגעתהופעות מוצגות

במרכז נא לגעת יש סוגים שונים של הופעות ייחודיות.

  • לא על הלחם לבדו – הצגה המוצגת על ידי 11 שחקנים חרשים-עיוורים הלוקחים את הקהל סביב ציר הזמן לעולם של דממה וחושך בשילוב רגעים ייחודיים ויוצאי דופן המעבירים את הקהל בין הדמיון למציאות.
  • ילדים חורגים לאלוהים – אחד מהמופעים המוצלחים במרכז נא לגעת. הסיפור מספר על עובדת ניקיון בבית ספר לילדים חרשים המנסה לתקשר עם כולם בשפת הסמינים. מדובר בסיפור אהבה ייחודי הנרקם תוך כדי בינה לבין מורה וקלינאי תקשורת העובד בבית הספר.
  • אדגר – סיפור מופלא בתיאטרון נא לגעת. הסיפור מסופר על אדגר, אדם פשוט המאבד שלב אחר שלב את חוש הראיה והשמיעה שלו. מסע המראה כיצד הוא מתמודד עם הפחדים לצד התאהבות באישה שעוזרת לו לעבור את הכל.

כל ההצגות והמופעים במרכז משלבים מוזיקה, קטעי וידאו ארט, תאורה ושלל אמצעים אשר הופכים כל מופע לייחודי, מרגש, עוצמתי ויוצא דופן. אם אתם מחפשים דרך מקורית לצאת קצת מהבית,  לשבור שגרה בצורה קצת שונה או להעניק מתנה למישהו קרוב ויחד עם זאת לתרום לקהילה, הגעה לאחד המופעים במרכז יספקו עבורכם מענה מושלם לצרכים הללו.

 

ניתן לרכוש כרטיסים למגוון הופעות המתקיימות במרכז נא לגעת  באתר גט טיקטס.