זוגות רבים המיועדים להתחתן, מתלבטים לגבי שכירת צלם וידאו לחתונה. ההתלבטות הולכת וגוברת עם השנים מפאת הטכנולוגיה המאפשרת צילום בסמארט פון, סיבות של תקציב, ואפילו מידע שמתקבל מזוגות שנישאו שאומר כי 'צילום וידאו זה דבר מיותר'. ובכל זאת ישנם זוגות שלא יוותרו על צילום וידאו לחתונה לעולם! אז מהן הסיבות? ישנן 3 סיבות מרכזיות.

איכות הצילום – אל תתפשרו על איכות

צילום סרטונים מהחתונה שלכם בסמארט פון יכול להיות מזכרת נחמדה, אך עם זאת היא מזכרת קצרה ולא איכותית. זוגות רבים שוויתרו על צילום חתונה מקצועי, ניסו לאגד כמה סרטוני וידאו שצילמו חברים ומשפחה בצורה חובבנית – התוצאה אינה מקצועית ואינה איכותית כמו צילום וידאו שנעשה באיכות ובמקצועיות מתחילת החתונה עד סופה.

בנוסף זוגות רבים שקיבצו כמה סרטונים מספרים כי הם אף פעם לא הצליחו באמת למצוא את הזמן כדי לערוך ולהכין לעצמם סרטון חתונה ראוי.

מזכרת נפלאה – חשוב לתעד את היום הגדול

חתונה, כך נקווה, היא אירוע של פעם בחיים – ולכן חשוב לא לחסוך בכל הנוגע לשירותי צילום לחתונה. תיעוד החתונה שלכם מהווה מזכרת שאי אפשר לשחזר. אומנם בחתונה ישנן תמונות של צלם סטילס שתשכרו, אבל אף אחד לא יוכל לתעד את רגעי האושר כפי שיתועדו במצלמת הוידאו. בצילום חתונה נהנים מסרט המכיל את ההתארגנות של הכלה, הפגישה הראשונה, האורחים המגיעים, האוכל, החופה המרגשת, והריקודים הסוערים.

את המזכרת תשאירו לילדכם ואפילו לנכדים!

חבילות צילום לחתונה – יכולות להוזיל עלויות

כפי שהזכרנו , רבים הזוגות שמתלבטים לגבי צילום וידאו לחתונה מסיבות של תקציב. ואכן, בארגון חתונה ישנם שירותים רבים ויקרים. אך עם זאת אנשי המקצוע החדשנים, מציעים היום לזוגות חבילות צילום שכוללות צילום סטילס וצילום וידאו. החבילות הן בדרך כלל חבילות משתלמות, ורכישת חבילת צילום לחתונה – מאפשרת יותר שירותים בפחות כסף.

כיצד בוחרים צילום וידאו לחתונה?

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים בצילום חתונה שיתעד את האירוע של חייכם, חשוב שתבחרו צלם טוב ואיכותי. אם בחרתם בחברת צילום, חשוב לבדוק מה החברה מציעה: האם היא מתאימה את ההצעה לאירוע שלכם? כמה צלמים תוכלו לשכור? מתי הצלמים באים? ויש לשאול את כל השאלות הרלוונטיות לכם. חשוב להתאים את הצלמים וסגנון הצילום שלכם לאירוע ולבקש פגישת תיאום ציפיות עם הצלם או החברה לצילום שבחרתם.