טיפולי פילינג עמוק נחשבים היום לטיפולים האידיאליים ביותר לטיפול בעור. המטרה של הטיפולים הללו הינה חידוש יסודי של תאי העור, חידוש אשר גורם למראה פנים צעיר יותר ובריא יותר. כמובן, בטיפולים מסוג זה נעזרים גם גברים וגם נשים, בגילאים שונים, אשר חשים כי העור שלהם זקוק לחידוש וריענון ולא מצליחים להגיע לחידוש הזה בעזרת הטיפולים הפשוטים והביתיים כמו קרמים למיניהם וכדומה.

כיצד מבוצע טיפול פילינג עמוק?

בכדי להבין כיצד מבוצע טיפול פילינג עמוק יש להבין כיצד בנוי עור הפנים. עור הפנים של האדם מורכב מ-3 שכבות:

  • השכבה העליונה של העור אשר נקראת האפידרמיס.
  • השכבה האמצעית של העור אשר נקראת הדרמיס.
  • השכבה התחתונה והעמוקה ביותר של העור אשר נקראת היפודרמיס.

בתהליך הפילינג העמוק למעשה מסירים את שתי השכבות הראשונות של העור ומגיעים עד לשכבת העור העמוקה. כך, ניתן לטפל בבעיות עור אשר מתחילות מהשכבה העמוקה ביותר של העור וטיפולים שטחיים, כמו קרמים למיניהם, לא יכולים להגיע אליה ולטפל בבעיות הללו.

מה ניתן להשיג כתוצאה מטיפול פילינג עמוק?

כתוצאה מטיפול פילינג עמוק ניתן להשיג מגוון רחב של מטרות כגון:

  • הסרה של כתמי גיל
  • הסרה של כתמים שונים בעור.
  • הסרה של נמשים אשר נוצרו מחשיפה אל השמש.
  • העלמה של קמטים קטנים וטשטוש של קמטים עמוקים יותר.
  • טיפול בצלקות אקנה.
  • החלקה של העור.

כמובן, מדובר בטיפול לא פשוט אשר לא כל אחד יכול לבצע ויש לפנות אל רופא מקצועי בתחום אשר יבצע את הטיפול. חשוב לדעת כי במהלך הטיפול מבוצע שימוש בחומרים כימיים שונים וחוסר ידע מספק של המטפל עלול לגרום לתוצאות עגומות ובעיתיות במיוחד איתן יצטרך לחיות המטופל לאחר מכן. לכן, גם אם מציעים לכם מחירים מפתים ונמוכים במיוחד עבור טיפול מסוג זה, אל תתפתו ואל תפנו למקום שאיננו מקצועי מספיק. בדקו היטב את המכון אליו אתם פונים ואת המטפלים בו בכדי להיות בטוחים שהטיפול יבוצע בצורה המקצועית ביותר ובעזרת חומרים איכותיים אשר מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות.

למי מתאים טיפול פילינג מסוג זה?

התשובה הרוחבית היא לכל מי שמעוניין בהסרת עור פגום או חידוש עור מכל סיבה שהיא, רפואית או אסתטית. התשובה הפרטנית יותר היא כל מקרה לגופו. למרות שטיפול פילינג לרוב הוא טיפול אסתטי ולא פולשני, תמיד מומלץ להתאים את עור המטופל לטיפול המוצע לו בכדי להשיג את התוצאה הרצויה בגינה פנינו לטיפול. הציבור שעושה שימוש בטיפולי פילינג עמוק הוא רחב ומגוון, בעלי עור כהה לצד עור בהיר, עם וללא צלקות ופצעים, וכיו"ב נהנים מטיפולים אסתטיים מסוג פילינג על כל סוגיו, לכן, בטרם נשכבים על כס הקוסמטיקאית יותר ממומלץ לערוך פגישת היכרות קצרה ותיאום ציפיות לשביעות רצון מלאה.