כל מעצב שיער אשר מחפש את המוצרים הנחוצים לטובת אבזור המספרה שלו נתקל במגוון רחב של אפשרויות – דגמים רבים של כיסאות לקוח וכיסאות המתנה (או אפילו פינות ישיבה מסוגננות יותר), מגוון כיורים שבהם יזכו הלקוחות לחפיפה לפני עיצוב השיער, עגלות שירות בשלל גוונים וגדלים, מראות מכל הסוגים, וכמובן גם שפע אופציות של מספריים, מברשות ואביזרים אחרים.

בכל בחירה של מוצרים למספרות חשוב מאוד לתת את הדעת לא רק על הפן הפרקטי של כל מוצר מוצר אלא גם על הפן האסתטי, ובפרט לבחון איך הוא משתלב בעיצוב הכללי של המספרה. כך הדבר כשמחפשים מוצר למספרה בולט יחסית כמו כיסא לקוח הידראולי, וכך הדבר גם כשרוכשים אביזרים קטנים יחסית כמו מראות או מספריים, שהרי העיצוב של המספרה מושפע מאוד גם מהפרטים הקטנים לכאורה.

חוויית לקוח מרשימה

לכאורה גברים ונשים נכנסים למספרה על-מנת לזכות בתספורת המחמיאה להם ביותר, כך שהשיקול היחידי שלהם הוא רמת מעצב או מעצבת השיער – עד כמה הם מנוסים, עד כמה הם יצירתיים, עד כמה הם שולטים במגוון רחב של טכניקות עיצוב שיער, עד כמה הם קשובים לכל לקוח (שהרי גם הספר בעל המיומנות הטכנית הגבוהה ביותר לא יהיה איש מקצוע מבוקש אם הוא מתעלם מהבקשות של הלקוח וההעדפות שלו) ועד כמה חדה טביעת העין שלהם ומגובשת התפישה האסתטית שלהם.

אבל במקביל ישנם עוד פרמטרים לפיהם אנחנו בוחרים מעצב/ת שיער, ואחד מהם הוא עיצוב המספרה. הסיבה לכך פשוטה: עיצוב שיער הוא מקצוע שדורש לא רק מיומנות טכנית אלא גם חוש אסתטי מפותח, ואין כמו החזות של המספרה כדי לספק אינדיקציה טובה מאוד לגבי החוש האסתטי של בעליה.

בהתאם חשוב להקדיש תשומת לב לבחירת מוצרים למספרה אשר משתלבים היטב בעיצוב שלה ויוצרים הרמוניה נעימה לעין, ומאחר שכאמור קיים שפע מסחרר של מוצרים למספרות תמיד ניתן למצוא את אלה היפים ביותר עבור המספרה הספציפית.

מוצרים למספרות – לא לשכוח את האיכות

אמנם כאמור חשוב להקדיש תשומת לב למראה החיצוני של כל אותם מוצרים למספרה שלהם אנחנו זקוקים, אבל במקביל אסור להזניח את האיכות, ובהחלט יש להעדיף מוצרים למספרות שעומדים בכל התקנים הרלוונטיים ומתאפיינים בעמידות גבוהה.