כל מי שפותח עסק בתחום היופי והטיפוח יודע שהמפתח לעסק שמושך לקוחות הוא גם עסק שנעים לבוא אליו ולהישאר בו כדי לקבל את הטיפולים. מספרה אינה שונה במובן הזה שהיא חייבת לענות על שני תנאים – לספר יהיה כל הציוד שנחוץ לו לצורך העבודה, וללקוחות יהיה כל מה שנחוץ להם כדי ליהנות מהנוחיות והאסתטיקה של המקום. זוהי הסיבה שבחירת ציוד למספרות היא כמעט אמנות שיש לשים אליה לב ולהקדיש לה מחשבה, משום שבסופו של דבר ככל שעובר הזמן מבינים עד כמה היא הייתה נכונה לכם.

חשיבות העיצוב של ציוד למספרות

ציוד שקניתם למספרות יכול להיראות נפלא ברגע הראשון והשני, אבל אחר כך להיות מעייף בגלל תכנון לקוי או עיצוב אקסצנטרי מדי שאינו מצליח להרגיע אתכם או את הלקוחות שלכם. זוהי הסיבה הראשונה להקדיש מאמץ בחשיבה על ציוד למספרות. האם זה מעצבן אתכם בעיניים וגורם לכם תזזיתיות מעבר לנחוץ במקום דינמי שמחייב להיות כמה שיותר פעיל? האם הצבעים זועקים מדי ואיכשהו כל מה שתעשו ללקוחות ייבלע על הרקע וייראה "מגניב" באווירה ובעיצוב הזה, אבל כשייצאו החוצה הלקוחות פשוט יקבלו פרופורציות אחרות לגמרי למה שעשו להם במספרה? החשיבות של עיצוב נכון של הציוד למספרות הוא אכן עד כדי כך משמעותי שאי אפשר כלל לחשוב עליו מבלי להבין את השפעתו על חוויית הלקוח אצלכם. מה שעשוי להיראות נכון ונפלא על רקע כתום עם אלמנטים פסיכדליים ייראה אחרת כשיגיעו הביתה ויבינו שנסחפו בקו התספורת רק משום שהיא התאימה לציוד, עד כמה שזה יישמע אבסורדי אבל בכל זה משליך על העבודה.

תקניות ותקינות של תכנון נכון

ציוד למספרות שהוא תקני ותקין עושה את כל ההבדל בין ישיבה נוחה ועבודה מעולה לבין עבודה מאולצת ללקוחות שיושבים בצורה מאוד לא נוחה ומתפתלת. הציוד שתמצאו למספרה שלכם חייב להיות אמנם במחיר סביר לפי התקציב שלכם, אבל כל פשרה על יצרן מוביל שיש לו שם טוב בכל הקשור לתכנון ארגונומי נכון המותאם לגוף של הלקוחות ושלכם תעלה לכם בסופו של דבר באי נוחות גוברת עד כדי ייאוש ותסכול. כך, גם התקינות של ציוד שבנוי מחומרים מעולים חייבת להשפיע על השיקולים שלכם בבחירת יצרן כלשהו שממנו אתם קונים את הציוד שלכם. עדיף תמיד להשקיע בציוד שאין צורך להחליף בכל כמה שנים, מאשר להתפשר על ציוד זול שאינו מחזיק מעמד אפילו שנה אחת בבלאי הגדול שיש בעסק זה.