בעת האחרונה, משולה מציאת דירות למכירה או להשכרה בעיר הגדולה של תל-אביב, למציאה של מחט בערימה של שחת. מסתבר שכולם כולל כולם רוצים נתח מהעיר הבלתי-אפשרית הזו, שעוד מקדמת דנא מכונה "עיר ללא הפסקה". מדובר בפנינת נדל"ן נצחית שלא נותר בה מילימטר הגון של שטח לרכישה (מלבד מספר פרויקטים חדשים שנבנים כעת).

מחירי הדירות בתל-אביב נמצאים בעליה מתמדת (לפחות עד ליום זה), מה שהדיר רגליהם של רבים מניסיונות לחפש דירה בעיר, הכולל חיפוש ב- WWW.WINWIN.CO.IL, וויתרו על חלומם לשכור דירה ליד הים ולפתח רעיונות חדשים ויצירתיים.

תופעה מעניינת מתרחשת בשוק דירות להשכרה בעיר הגדולה, הנמצא בסטאטוס מעניין, הקרוי "אנומליה"; פירושו של דבר – סטייה מן הנורמה המוכרת לנו עד ימינו. העניין הוא, שהתפתחויות אחרונות בזירת הכלכלה העולמית באות ליד ביטוי גם בשוק השכרת הדירות בעיר הגדולה – דבר המאותת על משבר נדל"ן מתקרב.

המשבר הכלכלי העכשווי הוביל לתאוטה בעליית מחירי הנדל"ן, ופרשנים טוענים כי ירידות צפויות בקרוב. גלישה באתר WWW.WINWIN.CO.IL לא תמיד עשויה לצפות את מגמה הזו, אך באם תגלשו בו משך זמן ותערכו רישומים, תוכלו לקבל את הרושם למגמה מתחזקת זו גם שם. הירידה המדוברת בערבי הדירות עשויה להוביל לבעיה עבור אנשים המחזיקים דירות למכירה, אולם היא תורגש אף בקרב אלו המשכירים דירות בתל אביב בעיקר, מאחר שאלו מהוות תחליף לשוק הדירות למכירה.

לא המשבר הכלכלי לבדו הביא לירידת ערך הדירות. גם בריחת הצעירים מהעיר בשל עליית מחירים זו מעוררת דאגה בקרב בעלי תפקידים מסוימים. אם תמתינו עוד מעט, תגלו מבחר מעניין של דירות שלא היה זמין עבורכם קודם לכן. התכוננו להיות מופתעים.

כיצד ניתן לאתר דירות בתל אביב

גמרתם בלבכם אומר לעבור לעיר הגדולה? נראה שהזמן הקרוב יהיה מתאים ביותר להתחיל באיתור דירות להשכרה בתל-אביב, העיר הממכרת והמשכרת ביותר שידע המזרח התיכון, לפחות מאז תקופת הכנענים. גלישה קצרה ב- WWW.WINWIN.CO.IL תחשוף בפניכם מגמה עדינה (עדינה לעת עתה, לפחות) של ירידת מחירים – מכירה והשכרה; זהו מומנטום שכדאי לנצל.

על אף המבחר הנדל"ני שהולך ונפתח לו, יש אורך רוח רב שצריך לאזור, כיוון שהתהליך צריך להיות מבוצע בתבונה; ראוי לערוך רשימת אילוצים ושאיפות שתסייע לכם לאתר דירה המותאמת לכם ככפפה ליד.

כיצד קובעים תקציב ההולם דירה הגונה בתל אביב

זוהי שאלת מפתח שצריכה להובילכם בעודכם גולשים באתר WWW.WINWIN.CO.IL בשאיפה למצוא פנינת נדל"ן שתהווה את הבית הבא שלכם למשך השנים הבאות. התשובה שתשיבו לשאלה זו תקבע במידה משמעותית את האזור בו תתקעו יתד לתקופה הקרובה, וכן את השאלה האם אתם מעוניינים דווקא לרכוש דירה ולא להשכיר; ואם לרכוש – אז האם עדיף לכם לרכוש דירה יד שנייה בתל-אביב, או שמא רק דירה הנבנית במסגרת פרוייקטי בנייה חדשים.