גם כאשר אנכם מנהלים בבית משרד או נמצאים במהלך מסלול לימודים באקדמיה אתם נתקלים בוודאי מעת לעת בצורך בהדפסת מסמכים או סריקת מסמכים, נגישות של מדפסת חשובה מאוד בעידן המודרני בכל בית פרטי ובית עסק. בכדי לסייע לכם לבחור את המדפסת המתאימה לכם ביותר ולהכיר את מדפסות הלייזר אספנו כאן מידע אודות טכניקת הדפסה בלייזר, מידע שימושי לקבלת החלטות חכמות ובחירת מדפסת העונה לכל הצרכים והציפיות שלכם.

כל קנייה של מדפסת לייזר לבית או למשרד יש לבסס על תדירות השימוש הצפויה, אם הנכם צפויים לעשות שימוש רב במדפסת מומלץ יהיה לחפש אחר דגמים חזקים המערבים עלויות שימוש נמוכות. יחד עם מחירה הנוכחי של המדפסת עליכם להתייחס לעלויות של טיונרים וזמינות הטיונרים הדרושים למדפסת בשוק. בחירה לא נכונה או פזיזה עלולה להתגלות שגויה מבחינה כלכלית. אל תמהרו לבחור מדפסת לייזר יקרה ומשוכללת לשימוש ביתי כאשר אין לכם כל צורך בכך, כמו כן, לא כדאי יהיה לרכוש בעבור משרדים מדפסות בעלות יכולות ביתיות המכילות טיונרים קטנים הדורשים החלפה מהירה.

מה ההבדל בין מדפסת לייזר לבין מדפסת הזרקת דיו?

מדובר בשתי טכניקות הדפסה עיקריות הקיימות היום בשוק, כל אחד מהטכניקות מביאה עמה יתרונות וחסרונות. מדפסות הזרקת דיו משמשות בעיקר לשימוש ביתי צנוע, אין מדובר במדפסות המסוגלות להתמודד עם כמות גדולה של הדפסות. מדפסות הלייזר הן הפתרון המתאים בעבור אלו העושים שימוש רב במדפסת ומחפשים פתרון הדפסה מהיר, חזק ואמין. חשוב לציין כי מדפסות הלייזר יקרות יותר בהשוואה למדפסות הזרקת דיו ביתיות פשוטות.

מדפסות הממלאות מספר פונקציות באחד

בעידן המודרני מיותר יהיה להחזיק מכשיר פקס, מכשיר סריקה ומדפסת, את כל שלושת הפונקציות הללו יחד עם פונקציות נוספות תוכל לבצע מדפסת משולבת. המכשירים החדישים מרכזים את כל צורכי התקשורת של המשרד במכשיר אחד. אם בחרתם מדפסת לייזר חזקה המרכזת את כל הפונקציות הללו באחד יחד עם ממשק הפעלה ידידותי למשתמשים תהיה זו קנייה חכמה בעבור המשרד הביתי או כל משרד אחד. בעבור המשתמש הביתי ניתן למצוא מדפסות משולבות קטנות המשלבות כמה פונקציות תוך שילוב של טכניקת הדפסה בהזרקת דיו.

פרמטרים חשובים לבדיקה טרם רכישת המדפסת

  • מהי איכות ההדפסה אותה מציע הדגם?
  • האם ישנה פונקציה להדפסה בצבע או רק הדפסה בשחור לבן?
  • עד כמה ממשק ההפעלה נוח? האם ישנה חובה בהתקנה מסובכת של מערכת ההפעלה במחשב האישי?
  • מה תהיה עלות השימוש הצפויה במדפסת?
  • אלו חיבורים דורשת המדפסת? האם המדפסת תואמת את מערכת ההפעלה הקיימת במחשב?

רגע לפני השלמת הקנייה ובחירת הדגם המתאים לכם ביותר חשוב יהיה לברר האם במעמד הרכישה תקבלו גם דיו לשימוש ראשוני. כמו כן, נמליץ לברר אודות היקף האחריות של הספק והיצרן יחד עם זכאות לתמיכה טכנית.