כמה פעמים דמיינתם לעצמכם שתוכלו יום אחד להתענג על כוס קפה משובחת שהכנתם בעצמכם? עם מכונת הקפה אקסטרה סמול של סאיקו תוכלו להפוך זאת לכדי מציאות. מדובר במכונת קפה העונה למעשה על כל הדרישות של הצרכן, החל מן האפשרות להכנת כוס קפה בהתאמה אישית, דרך האפשרות לבחור את האופן בו יוקצף החלב, ועד כמובן לקומפקטיות מושלמת, המאפשרת להציב את המכונה בכל מטבח. בהתאם לכך, נחשבת כיום מכונת הקפה אקסטרה סמול של סאיקו לאחת הנמכרות והמובילות ביותר בקרב שוק מכונות הקפה הביתיות.

הכנה של עד שתי כוסות קפה בו זמנית 

אחד מן היתרונות הגדולים ביותר שניתן למצוא במכונת הקפה אקסטרה סמול של סאיקו ביחס למכונות קפה ביתיות אחרות, נמצא כמובן באפשרות של המשתמש להכין בו זמנית שתי כוסות קפה. רוב מכונות הקפה המיועדות לשימוש ביתי, מגיעות בדרך כלל עם אפשרות להכנה של כוס קפה אחת בלבד בכל פעם, פרט שהופך במקרים רבים לכדי חיסרון, בעיקר  כשמדובר על צורך בהכנה של מספר כוסות קפה.

תמורה משתלמת להשקעה 

מכונת הקפה אקסטרה סמול של סאיקו מספקת ללא כל ספק תמורה מלאה להשקעה הכספית של הצרכן בעבור רכישתה, המוכחת בכל כוס קפה מחדש. הסטנדרטים הגבוהים שמציגה המכונה בכל פעולה, החל כמובן מן הדרך בה טוחנת וחולטת את פולי הקפה, דרך החימום וההרתחה המהירים של המים, ועד להקצפה האיכותית של החלב. העובדות הללו, לא מותירות כאן כל מקום לספק, כשמדובר על רכישה אטרקטיבית וכדאית לצרכן מכל הבחינות.