ריהוט גינה הפך בשנים האחרונות להחלטה לא פשוטה בכלל וכאשר בוחרים רהיטים לגינה בוחרים את האווירה והמסר שאתם רוצים להעביר ולהרגיש. כל אחד רוצה להגיע לתוצאה אחרת ולכן לא כל ריהוט גינה מתאים לכולם באותה צורה. מומלץ מאוד להתייעץ עם חברים ואנשי מקצוע בטרם רכישת הרהיטים על מנת לא להגיע למצב שהגעתם לתוצאות הלא נכונות. ריהוט לגינה מורכב בין היתר מפינת אוכל, שולחנות, כיסאות, נדנדות, מוצרי נוי ועוד. המבחר הוא גדול מאוד והסגנונות שונים ומשונים ויש לבחור את מה שמתאים לכם.

 

ריהוט גינה- פינות אוכל

המרכיב החשוב ביותר בריהוט גינה הוא פינת האוכל. למעשה, פינת האוכל מרכזת אליה את רוב תשומת הלב ולכן יש להשקיע את מירב המחשבה בחלק הזה. פינות אוכל מגיעות בגדלים שונים וחומרים שונים ועל מנת להתאים את הריהוט לטעם שלכם יש לבחור בצורה נכונה. פינת אוכל נמוכה למשל מתאימה יותר לסגנון המשדר שלווה ורוגע ואליו אפשר להוסיף גם צבעים יותר בולטים. למראה מרשים וקלאסי יותר כדאי לבחור דווקא פינת אוכל גבוהה מחומר איכותי כמו אלומיניום או עץ. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו, הכול תלוי במה רוצים להשיג.

תוספות לריהוט הגינה

מלבד פינות האוכל ופינות הישיבה ניתן להוסיף לגינה עוד הרבה רהיטים אחרים. נדנדות, ספסלים, ערסלים, מגלשות ובריכות הם רק חלק מהרהיטים שיכולים להימצא בגינה שלכם. ריהוט גינה אינו מסתכם רק בשולחן וכיסאות ומומלץ לבחור רהיטים נוספים להשלמת מראה מושלם. נדנדה בגינה למשל מעניקה מראה צעיר וגם שימושית כמובן למשחקים של הילדים. בריכה משדרגת מאוד את המראה וכמובן שגם היא יכולה לשמש אתכם בימים החמים של הקיץ. אין סוף לדמיון שאפשר להשקיע כאשר מרהטים את הגינה ומה שחשוב הוא לעשות הכול בטוב טעם שלא יחסר שום דבר אך מצד שני גם לא יהיה יותר מדי.

ריהוט לגינה- למה צריך את זה בכלל?

שאתם בוחרים ריהוט גינה אתם בוחרים את ההרגשה שלכם שתשבו בה בכל ערב אחרי יום עבודה מתיש. אף אחד לא רוצה לבוא לגינה ריקה שאין בה שום רהיטים ושהיא אינה נוחה לישיבה. רהיטים לגינה נועדו גם לשמש אתכם מבחינה פרקטית אך הריהוט גם קובע את האווירה שתהיה בגינה. שמעצבים את הגינה מומלץ להתמיד באותו קו של עיצוב ולא להתפתות לשילובים לא רצויים. אם החלטתם על קו צעיר ורענן לכו על זה עד הסוף, אותו דבר אם אתם מעדיפים מראה שמרני או עתיק יותר. השילוב בין הרהיטים השונים הוא קריטי ולא כל רהיט יפה ישתלב היטב בגינה שלכם. ריהוט גינה זו אינה בחירה שכדאי להקל בה ראש וממש כמו שאתם משקיעים מחשבה רבה ברהיטים בתוך הבית רצוי מאוד להשקיע מחשבה זהה גם ברהיטים שמחוץ לבית.