אם אתם רוצים לרכוש נגרר לרכב שלכם, בוודאי כבר הבחנתם כי שוק הנגררים לרכב בישראל הינו שוק גדול מאוד וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של נגררים שונים, בין אם אלו נגררים מסחריים או נגררים פרטיים לצרכי פנאי וספורט. כמובן, לפני שאתם בודקים נגררים לרכב ורוכשים אחד, חשוב שתתקינו וו גרירה על פי החוק. על פי החוק, כל רכב אשר נפח המנוע שלו יותר מ901 סמ"ק יכול להתקין וו גרירה (למעט כמה סוגים נוספים שבהם היצרן לא אישר התקנה של וו שכזה). את ההתקנה יש לבצע במוסך מקצועי, רצוי במוסך המורשה של הרכב ולהקפיד על וו איכותי מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר אשר יחזיק מעמד לאורך שנים ללא כל בעיה.

קריטריונים לבחירת נגררים לרכב איכותיים

לפני שאתם בוחרים נגרר לרכב לשכם מבין המגוון הרחב של הנגררים לרכבים הקיימים כיום, בדקו את הפרמטרים הבאים, פרמטרים אשר משפיעים בצורה ישירה על האיכות של אותם נגררים לרכב שאתם בוחנים :

משקל – המשקל העצמי של הנגרר צריך להיות נמוך. משקל גבוה מידי יקשה על הגרירה שלו ועלול לגרום לנזק בלתי הפיך לרכב הגורר, בייחוד אם משתמשים בו באופן יום – יומי.

חומרי גלם – חשוב לבחור נגרר מחומרים מגולוונים אשר מיוצרים בתהליך של טבילה באבץ חם. בצורה הזו החומר לא מחליד לאורך שנים.

גימור – ריתוך לא איכותי, קצוות חדים וכדומה, כל אלו יכולים להראות לכם האם מדובר בנגרר איכותי או לא. קל מאוד להבחין בין נגרר ברמת גימור מקצועית ואיכותית לבין נגרר שיוצר על ידי חובבנים.

צירים – הצירים של הנגרר חייבים להיות עמידים וחזקים מאוד (ולכן כדאי לבחור בצירים תוצרת גרמניה הידועים ברמת האיכות הגבוהה שלהם). שימו לב כי על הציר צריך להיות מוטבע המשקל אותו ניתן להעמיד על הנגרר.

צמיגים – המידות של צמיגי הנגרר חייבות להתאים למשקל של הנגרר כדי להחזיק אותו בצורה מאוזנת. בנוסף, בדיוק כמו צמידי רכב, חשוב לבחור אך ורק בצמיגים איכותיים מיצרן מוכר.

ספר רכב – בדיוק כמו לרכבים, גם לנגררים יש ספר רכב בו ניתן למצוא את כל המידע עליו ועל התיקונים השונים שעבר.

השוואת מחירים

כשאתם בוחנים נגררים לרכב אל תבחרו דווקא בנגרר בעל המחיר הנמוך ביותר. הנגררים הזולים לרכבים לרוב אינם איכותיים מספיק והם לא יוכלו לשמש אתכם בצורה טובה לאורך זמן רב.