קבוצת סולי סולה מוציאה קבוצות נשים לחו"ל (טולום במקסיקו, מאלטה, איטליה ועוד) במסגרת פרויקטים מיוחדים. מיכל ליאת ורונית מלאות הודיה על המיזם המחולל הזה. זה לא מובן מאליו להוביל מסעות מוצלחים למעלה מ 15 שנה ולהמשיך ולהיות מרתקות, מעניינות, ופורצות דרך. הן מאפשרות לנשים לעבור משהו אותנטי ועוצמתי המהדהד אל היום יום, כך באמצע החיים. זו התרגשות ועונג גדול עבורן בכל פעם מחדש לחוות את העיניים הבורקות של מי שחוזרת איתן מהמסע. הן בוחרות במסעות של עדינות ועוצמה, חיזוק רשת התקשורת הנשית השונה ויישומה במישור העסקי, החברתי, הפוליטי והפילנתרופי.

במהלך השנים אספו סביבן נשות סולי סולה אנשי תוכן ורוח, אמנים מהשורה הראשונה, יזמים ומורי דרך, אשר עוזרים להן להגשים את החזון, לחולל התרחשויות והתרגשויות ולפזר אהבה.

TULUM היא הזדמנות למסע טרנספורמטיבי בגן עדן עלי אדמות. אתגר, תעוזה, מעוף – ודאייה אל החופש. מדובר בקהילת נשים איכותית, קבוצה אינטימית מובילת שינוי ומעוררת השראה. כזו היודעת לעשות וגם לעצור לרגע.

במסע לטולום מקבלות המצטרפות הזדמנות להגיע לאחד מחופי הים מהיפים בעולם, אגמי טורקיז צלולים, שמורות טבע מרתקות, ג'ונגלים פראיים, מגע הוליסטי מרפא, שמנים ריחניים, פירות וטעמים מעוררי חושים, שפה מרקידה ומחדשת, VIBE שבטי עתיק, טבילה ב'סנוטה' – מעיין תת קרקעי טבעי, ומפגש בלתי אמצעי עם התרבות המקומית. ולהתקלף משכבות שגרת היומיום. זהו מסע אותנטי מזכך, לחיים של התפתחות ויצירה.

תהליך ההכנה למסע, התכנון וההפקה נמשכים למעלה מחצי שנה. עבודת חקר עם מומחים מקומיים, אנשי מקצוע מהארץ ומחו"ל, אנשי אמת המכירים את האפשרויות הרבות שטומנת בחובה TULUM  , פינות חמד נבחרות, נתפרות ומותאמות באופן מדויק למטרת התהליך. חווית חיים רעננה – המטפחת את ה'אמנות היומיומיסטית', מאירה ופותחת לדעות ורעיונות שימושיים ובונה רשת הקשרים המציתה את התשוקה מחדש.

כחלק מהחזון, מביאה סולי סולה, גם מאסטרים מחו"ל ומרצים מובילים בתחומם להרצאות וסדנאות בארץ,  כשהמטרה העומדת היא, להנגיש ידע ותוכן מרחיב דעת ופותח לב בצורה המאפשרת מימוש מעשי בחיי היום יום, שיפור מערכות היחסים, הצלחה הגשמה וסיפוק. באוקטובר האחרון , 2014 הביאה סולי סולה לארץ את המאסטרית אנה הלפרין , כוריאוגרפית בת 94 בעלת שם עולמי מחלוצות המחול המודרני , אשר הגיעה להעביר סדנה בילאומית , אליה הגיעו אנשים מיפן גרמניה רוסיה יוון טורקיה שבדיה ועוד…
באפריל הקרוב מגיע בן יגר מלונדון
והוא יעביר סדנה בשיטת ביה״ס  Movement Medicine שהקימו יעקוב וסוזאנה, במתחם אקומי ביריחו ים המלח. נושא הסדנא – ׳התבונה שבקונפליקט׳ השיטה שוזרת יחד את האקסטזה מריקוד חופשי עם העומק של מדיטציה בתנועה יחד עם הרוח של התרגול השמאני. הקבוצה אינטימית, והמשתתפים מגיעים מחו״ל, מישראל ופלשתין. במהלך סוף השבוע ייחקרו המשתתפים את הקשרים המורכבים שיוצר אצלנו הקונפליקט: פנימי או חיצוני, גדול או קטן, אישי או קבוצתי. זאת תוך שימוש בכלים של תנועה מרפאת ועבודתה של  Joanna Macysכלים אשר יאפשרו שבירת דפוסי מחשבה והתנהגות המגבילים את זרימת החיוניות והתקשורת הבין אישית בחיינו.

בן יגר הינו דרמה טרפיסט ומנחה קבוצות מנוסה, במאי תיאטרון, פרפורמר פיזי וליצן, יש לו הכישרון להעביר את התבונה שבקונפליקט בצורה מלאת חן, קלילה ומאפשרת. בן הינו הנציג הבריטי של תנועת לוחמים לשלום, כמו כן הוא חבר יצירה בקבוצת יזמות אמנותית.
בן נתן הרצאה ב -TED בנושא האנשת האוייב.

אין צורך בניסיון קודם בריקוד ובתנועה, רק את הנוכחות ואת תשומת הלב. הסדנא הינה הזדמנות למפגש יוצא דופן חוויתי, מרגש, ומנגיש, פותח לבבות ומעורר השראה.
מתחם אקומי, הינו מתחם המתופעל ע״י ישראלים פלשתינים ומתנדבים מחו״ל. המתחם אינטימי ונמצא סמוך לים המלח- המקום הנמוך בעולם, ובאופן מטפורי מסמל ומאפשר את פוטנציאל הצמיחה וההתעלות למקומות של הרמוניה ותקשורת חיובית מקדמת. הטבע תומך מסביב , הארוחות צמחוניות והאווירה היא של חיבור ושלום. ההתרגשות לקראת הסדנא רבה, זוהי עוד נקודת ציון מאתגרת ומרוממת בהגשמת החזון של חברת סולי סולה – משלום פנימי לעולמי.

 

לפרטים נוספים אתם מוזמנם לבקר בעמוד הפייסבוק שלנו: סולי סולה – אירועי תוכן ואמנות בטבע