דפי לוגו הם דפי A4 ממותגים המשמשים עסקים וחברות להדפסת מכתבים, חשבוניות, קבלות, הצעות מחיר, חוזים ומסמכים שונים, ובעצם כל מסמך שמודפס ע"י בית העסק ונמסר ללקוח. אין ספק בחשיבות המיתוג והחדרתו בתודעת הלקוחות בכל צורה אפשרית, לרבות דפים ומסמכים מודפסים שתמסרו לו. מסירת מסמך מקצועי ללקוח, כזה שנושא את לוגו בית העסק ואת פרטי החברה, יוצרת מראה של בית עסק מכובד ומקצועי, ורושם זה הינו הכרחי וחשוב מאין כמוהו בכל היבט של אינטראקציה עם הלקוח, אין אם מדובר בלקוח קיים או בלקוח פוטנציאלי שמתעניין בהצעת מחיר.

הדפסת דפי לוגו או דפי חברה ממותגים אפשר להזמין כמעט בכל בית דפוס. דפי לוגו מודפסים לרוב על נייר נטול עץ 80 גרם, בגודל A4 שהוא 21*29.7 סנטימטרים. סוג נייר זה מתאים להדפסה בכל מדפסת ביתית או משרדית רגילה. את הלוגו ושאר הפרטים שיופיעו על גבי דפי הלוגו שתזמינו מבית הדפוס אפשר להדפיס בצבע אחד או בהדפסה צבעונית. מומלץ תמיד להשקיע בהדפסה צבעונית בצבע מלא שימחיש את המיתוג באופן הטוב ביותר ויפיח חיים בכל דף שתמסרו ללקוח, במיוחד כאשר בימינו ברוב המשרדים ניתן למצוא מדפסת לייזר המדפיסה בצבע שחור בלבד. דף הלוגו הצבעוני יספק את האפקט המרשים והיוקרתי הדרוש לכל הדפסה רגילה שתבחרו לבצע, ותספק את אותו רושם מקצועי במינימום מאמץ.

דפי לוגו מעוצבים לרוב על ידי מעצב גרפי מקצועי. אמנם מדובר בעיצוב פשוט לכאורה, אך חשוב להשקיע ולבחור במעצב מקצועי שיציג את הלוגו ואת הפרטים של בית העסק באופן הטוב ביותר. כמו כן הוא יכול לכלול אלמנטים נוספים בדך הלוגו, למשל להכניס את הלוגו עצמו או אלמנט אחר בשקיפות במרכז הדף, או כל רעיון עיצובי אחר שימחיש את הייחודיות והמקוריות של המיתוג של בית העסק. על גבי דפי לוגו מוצג לרוב הלוגו של בית העסק, פעמים רבות בחלק העליון, מימין, משמאל או במרכז הדף, ולעיתים הוא יוצג בחלק התחתון בפינה הימנית מעל שורת הפרטים. בחלק התחתון ביותר מופיעה לרוב שורת פירוט המכילה את שם בית העסק, כתובתו, פרטי יצירת הקשר כמו מספרי טלפון, פקס, כתובת דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט וכו'.

כל עסק שמכבד את עצמו זקוק לדפי לוגו על מנת ליצור את הרושם הנכון בעיני לקוחותיו. עדיף להדפיס מראש כמות גדולה של דפי לוגו על מנת לחסוך בעלויות ההדפסה ולקבל את המחיר הטוב ביותר מבית הדפוס עבור הדפסת דפי לוגו עבור העסק שלכם.