מי ששומר כשרות יודע שלא קל למצוא מסעדות במרכז שמציעות גם אוכל טוב ומגוון וגם תעודת כשרות. אולם, בין אם אתם שומרים כשרות ובין אם לא, יש לנו מסעדה כשרה ואיכותיות במיוחד להמליץ לכם עליה, שאולי לא הכרתם עד היום למרות המיקום המרכזי שלה, ושמה הוא קפה יפו.

קפה יפו ממוקם בלב שוק הפשפשים, אזור שוקק חיים שכולו מגוון צבעים, מאכלים, אנשים ותרבויות, היוצרים יחדיו את הפסיפס ממנו מורכבת החברה הישראלית. ביפו תמצאו אווירה מיוחדת שאינה קיימת במקומות אחרים, אווירה המשלבת את המשפחתיות של פעם עם הסטייל, החידושים והאופנה של ימינו.

יפו היא עיר מרתקת ובעלת היסטוריה עשירה, בה חיים יהודים וערבים זה לצד זה. במרחק הליכה מתל אביב תוכלו למצוא עיר שהפכה למוקד בילויים עם בתים עתיקים ומסוגננים, חנויות, מסעדות, מועדונים וטיילת מטופחת. בשל כך, יפו מושכת אליה מבקרים ותיירים רבים מדי יום.

במסעדה תמצאו תפריט כשר המשלב בין מנות איטלקיות ומנות ישראליות, המשלבות דגים טריים, מאפים כמו פיצות וקישים, פסטות, סלטים, מגוון קינוחים כמו עוגות, פנקייקים וגלידות וכמובן קפה תוצרת בית. ללא ספק מדובר באחד התפריטים העשירים והמגוונים ביותר שתמצאו במסעדה כשרה בארץ.

בנוסף לתפריט המגוון והאווירה המיוחדת, הייחוד של קפה יפו מתבטא גם באפשרויות הבילוי הנוספות אותן ניתן למצוא במקום. ראשית, תוכלו ליהנות מערבי המוזיקה המתקיימים במקום, בהם מתארחים להקות וזמרים מסגנונות שונים.

שנית, מהמסעדה יוצאים מדי יום סיורי תרבות מרתקים בכל רחבי יפו, בהדרכת שחקנים ואמנים ובנושאים שונים וחשובים העומדים על סדר היום. כך תוכלו להתרשם מבתי האבן המיוחדים, הסמטאות הציוריות של יפו העתיקה וכמובן – הים.

כמו כן, ניתן לערוך במקום אירועים של עד 120 איש, כמו ימי הולדת, בר ובת מצווה, ימי נישואין, ערבי חברה ואפילו חתונות, אליהם תוכלו להזמין כל זמר שתרצו, והכל בסיוע צוות המסעדה.

אז אם אתם רוצים להבין את המושג "תל אביב של פעם" עד תומו, מחפשים מקום מיוחד לחגוג בו אירועים או סתם רוצים ליהנות מארוחה טובה באווירה כיפית ונעימה, אתם חייבים לעצמכם ביקור בקפה יפו.