ידוע כי אנחנו חיים במדינה שבה לפחות מ-40% מההרכב הכללי שלה הוא שומר כשרות.. כאלו אנחנו היהודים, אוהבי מסורת שמבחינתם אחד הדברים החשובים ביותר הוא לשמור על הערכים שעליהם גדלנו בבית. היום אנחנו רוצים להמליץ על מסעדת ארז בכרם התימנים.

 

אם אתם אוהבים לאכול או בוחרים לאכול כשר- מסעדת ארז

המפגש הבלתי נמנע בין האהבה שלנו לאוכל והצורך של רבים מאיתנו לשמור על כשרות, יוצר סיטואציה מעניינת וייחודית שניתן למצוא רק במדינת ישראל- מסעדות כשרות, מסעדות גורמה כשרות ומסעדות שף ייחודיות שבהן כשרות היא איננה מילה גסה.

מסעדת ארז הכשרה בכרם

רוב אותן המסעדות הכשרות ממוקמות בתל אביב שהיא בירת הבילויים שלנו, ואם אתם חושבים שהבילוי שלכם בעיר הגדולה בחיפוש אחר מסעדה כשרה איכותית הוא יהיה כחיפוש אחר מטמון- סביר להניח שאתם טועים כי לא רק שתוכלו למצוא מסעדות כשרות בתל אביב, אתם תוכלו למצוא רבים מהן שפזורות ברחבי העיר הגדולה.

מסעדות כשרות בתל אביב נפתחו בשנים האחרונות כפטריות לאחר הגשם בעקבות מחאות שקטות של חובבי האוכל שמעוניינים לקבל את מנת הגורמה שלהם כשרה.

בואו להכיר את מסעדת ארז:

מסעדת ארז בכרם התימנים, היא המהות של מסעדה כשרה שמגישה אוכל מסורתי ישראלי, אבל עושה את זה בסטייל רציני. אתם יכולים להגיע ולאכול אוכל כשר כאשר מחיר הארוחה יכול להיות בסך הכול חמישים שקלים לאדם.

מבחינת חובבי המטבחים הכשרים שמעוניינים למצוא מסעדות כשרות בתל אביב, יש צורך בהשמת דגש על כמה קריטריונים שיהפכו את חווית הביקור שלהם במסעדה לכשרה-

ראשית, אותה מסעדה צריכה להיות סגורה מכניסת שבת ועד מוצאי שבת בכדי שהיא תיחשב למסעדה כשרה עבור אנשים דתיים. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא הניסיון האישי שלי שניסיתי לשכנע חברים דתיים שלי שישבו איתי במסעדות כשרות בתל אביב ועל אף שאותן מסעדות לא מכרו בשר וחלב יחד, הן לא היו נחשבות לכשרות בעיני חבריי הדתיים מאחר והן היו פתוחות בשבת.

בנוסף, אם כבר הזכרנו את נושא הבשר וחלב, מומלץ שנתעכב על כך מעט מאחר וזוהי מהות הכשרות בעצם.. מסעדות כשרות בתל אביב אינן מציעות בתפריט שלהן מנות של בשר וחלב יחד.

למרות שמנות מעורבות במזון בשרי ומזון חלבי אלו מנות מעניינות וברוב מטבחי העולם נוהגים להגיש בשר וחלב יחד, אצלנו הדבר הוא מנוגד לחוקי היהדות וגם אם באותן מסעדות השפים משתוקקים להגיש מנה שבמקורה היא מנה של בשר וחלב, הם מוצאים כל מיני דרכים יצירתיות בכדי לא לשנות את המנה, לדוגמא- שימוש בחלב סויה במקום חלב רגיל, מרגרינה בטעם חמאה במקום חמאה מקורית ועוד.

אם גם אתם מחפשים מסעדות כשרות בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ, האינטרנט יכול להיות כלי מעולה עבורכם ותוכלו למצוא בפורומים של מזון ומסעדות המלצות חמות לגבי מסעדות כשרות ברחבי תל אביב או בכל נקודה אחרת שתבחרו על המפה.