כיום חברות רבות הבינו את כללי המשחק, ומשחקות לפיו על מנת לנצח. נדמה שכבר אין ממש מתחרים, וכיום הפרסום האפקטיבי, היעיל והמדוייק ביותר נעשה דרך הרשת. גם אתם, כמו חברות רבות אחרות בחרתם לדבוק באמצעי פרסום זה, אך כעת נשאלת השאלה: איך ממנפים את העסק באמצעות הפרסום הרשתי? מדובר על עולם שלם המציע מגוון אפשרויות, נישות פרסום, פלטפורמות שונות וקהלי יעד שונים. למרות זאת, ישנם כמה פרמטרים חשובים התקפים בכל מקרה שלא יהיה. רוצים לשפר את ביצועי המקפיין שלכם ולמנף את העסק שלכם? הנה כמה כללי זהב דרכם תוכלו למקסם את הפרסום.

הדבר החשוב ביותר – דף נחיתה

לצד עמוד האינטרנט הרשמי שלכם, חשוב שיהיה ברשותכם גם דף נחיתה ממיר. ראשית, חשוב להבין במה מדובר. דף נחיתה ממיר הוא דף אשר עתיד להפוך את הגולש בדף לליד שעתיד להפוך ללקוח. על מנת שדף הנחיתה יוכתר כמוצלח, חשוב להשקיע רבות בנראות שלו, כך שהעיצוב הינו גורם מכריע. יחד עם זאת, חשוב להכניס מלל מדוייק וענייני, בשילוב רב של תמונות וצבע שימשכו את העין. רבים תוהים למה צריך גם עמוד בית רשמי וגם דף נחיתה. דף הבית שלכם גדוש במידע רחב אודותיכם, בעוד דף הנחיתה הינו דף מצומצם וממוקד שתכליתו להגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם. אין כל משמעות לאופי העסק שלכם או לקהל היעד – דף הנחיתה הינו אבן הפינה בדרך למינוף העסק שלכם.

גלישה נגישה למובייל – ככה זה עובד כיום

למרות שנדמה כי מדובר בפרמטר מובן מאליו, עדיין ישנם בעלי עסקים שנופלים בפח הזה, וחבל. כיום חשוב לדאוג כי כל אתר שאתם בונים, לרבות דפי הנחיתה, יהיו נגישים גם דרך המובייל. בעולם שאנו חיים בו, הכל קורה מהר ונשלט על ידי תרבות האינסטנט, כך שרבים בוחרים לגלוש לאתרים דרך המכשיר הנייד שלהם. אם כן, חשוב שאת דפי הנחיתה והעמודים האחרים שלכם, תתאימו גם לגלישה המותאמת למובייל. בעת שלא תתאפשר האפשרות הזו, הגולש שירצה לקבל גישה לעמוד שלכם דרך המובייל, יגלה עמוד מבולגן בעל אפשרויות מצומצמות. באופן זה אתם עתידים להפסיד לקוחות והמאמץ שלכם ילך לשווא.

הכי חשוב – ללמוד מקפיין לקמפיין

טרם אתם מעלים את הקמפיין ומחכים לתוצאות, חשוב שתגדירו ציפיות. ללא שתציבו לעצמכם מטרות, לא תוכלו להכתיר את הקמפיין כהצלחה או ככישלון. לאחר שהגדרתם לעצמכם את היעד אודות הקמפיין הספציפי, נסו להבין בסופו האם עמדתם בו בהצלחה. הדבר הכי חשוב הוא ללמוד מקמפיין לקמפיין. אין כל טעם להמשיך באותו קו פרסומי אם הוא אינו קוצר פירות ומניב לכם הצלחות. לכן, חשוב לנתח את מכלול הפרמטרים שהרכיבו את הקמפיין ממנו לא הייתם מרוצים, ולנסות אסטרטגיה חדשה שדרכה תוכלו לצאת נשכרים בתום הקמפיין הבא שלכם.