אנחנו חיים בתקופה בה כל צעד או כל פעולה שאנחנו עושים מתבצע ברשת. הרשת מהווה היום פלטפורמה עיקרית לצריכת מידע.

אנחנו גם חיים בעולם תחרותי בו על כל עסק ללמוד ליצור מקורות משיכה וירטואליים.

לכן, בניית אתר תדמית הינו צעד הכרחי לכל עסק, חברה או נותני שירות.

מהו אתר תדמית?

עסקים שונים בונים אתר תדמית כדי שישמש כמעין שער כניסה לעסק שלהם, אשר מספק הצצה ראשונית ומזמין את הגולש לבחון ולעיין יותר בתכנים המוצגים. באתר, העסק ממקם ומקדם מוצרים או שירותים שהוא מספק עבור הלקוח.

האתר התדמיתי אשר נוצר בעבור עסק, משמש גם כמקור חשוב לקשר עם לקוחות קיימים ועבור לקוחות פוטנציאלים- לדוגמא- כאשר העסק מעדכן את הלקוח על בסיס קבוע, יש לגולש תחושה של קרבה.

בניית אתר לעסק משמש גם ככלי פילוח לקוחות ולשם כך, לאינטרנט יש כלי מדידה סטטיסטיים אשר מסוגלים לאמוד גם את כמות לקוחות אשר נכנסו לאתר, אופן החיפוש אחר מוצרים מסוימים ועוד כלים אינטרנטיים שונים בעזרתם מקבל העסק פילוח שוק.

איך בוחרים חברה לבניית אתר תדמית

חשוב לעשות סקר מחירים, אך ייחד עם זאת ההמלצה היא לבדוק את אמינותה ומקצועיותה של חברת בניית האתרים וזאת על ידי בדיקה ובחינה של החברה מכמה זוויות:

  • יש לבקש עבודות קודמות של החברה
  • יש לבחון את אמינותה
  • יש לבדוק ניסיון קודם
  • יש לשאול כמה שנות ניסיון יש לחברה

בתהליך בניית אתר תדמית יש לכלול התאמה והתייעלות, הן מול מנועי החיפוש והן לצורך קידום אתרים בגוגל. המטרה היא ליצור ייחודיות והתבלטות מול האתרים האחרים באותה נישת שוק ומול המתחרים. זאת אומרת, שהאתר יהיה אטרקטיבי מכל שאר האתרים על מנת שיצליח למשוך לקוחות.

במה נמדדת הצלחתו של אתר?

הצלחת אתר נמדדת בכמות גולשים אשר מבקרים בו והוא מקודם באופן רציף בגוגל. אם עיצוב האתר מזמין מיד בכניסתו ונוצר החשק להתעמק בו יותר ולבסוף, אם האתר מניע את הלקוחות לקנות את השרות שהעסק מציע.

לסיכום, בניית אתר תדמית הוא שלב חשוב מאוד בבניית עסק לצורך מיצובו וקידומו.