כל לקוח רוצה להרגיש חשוב ומיוחד. עבור כל לקוח המותג שלו, העסק שלו, יקר לליבו באופן שאף אחד לא יוכל להבין. לקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים כאחד רוצים שמי ש״ידבר״ את המותג שלהם החוצה, ילביש אותו ויעצב אותו, יעשה זאת בידיים מנוסות, קשובות ומקצועיות. לכן לקוחות רבים בוחרים לעבוד עם סטודיו בוטיק, כזה שמאפשר את היחס האישי, הקרוב והמדויק ללקוחותיו.

סטודיו וונסי הוקם ונבנה כסטודיו בוטיק. האהבה של יעל ירזין לעיצוב וההיכרות העמוקה שלה עם משרדי פרסום גדולים הביאה אותה להבנה שהקשר שהיא רוצה עם לקוחותיה ועם המותגים שעוברים תחת ידיה, הוא קשר ישיר שבו היא וצוות הסטודיו יכולים לעבוד באוירה אינטימית עם כל לקוח ולקוח, על כל מותג ומותג. בדרך העבודה הזו, כל תוצר של הסטודיו הוא ״בייבי״ של הצוות בדיוק כפי שהוא ה״בייבי״ של הלקוח. העבודה בצוות קטן משמעותה שאין פספוסים, ויש תשומת לב אדירה לפרטים הקטנים. שש עיניים אוהבות עוברות, רואות ומעצבות, נוגעות ומתקנות, מתלבטות ומדייקות.

יעל ירזין סטודיו וונסי

תחשבו על להקת רוק. גיטרה, בס ומתופף. האחד נותן את הקצב, השני מוסיף קו מלודי והשלישי מחדיר עומק וגרוב. כל כלי וייחודו, והשילוב ביניהם הוא זה שמביא להרמוניה הנכונה. כך גם בנוי צוות הסטודיו, על השוני ונקודות ההשקה שבין חלקיו. אפילו הכלב מקס, הידוע בכינויו ״Max The Brain״ בשל חוכמתו הלא מופלגת בכלל, מנסה מדי פעם לנבוח עצות עיצוביות ורעיונות לסלוגנים, אבל אף אחד לא מקשיב לו ורק מלטפים אותו בחיבה.

כל עבודה מצריכה דגש אחר. פרויקט מסויים יכול להצריך היכרות מעמיקה עם מותגים מקבילים והדרך בה הם מותגו, או עם השפה העיצובית ה״טרנדית״ בעולם התוכן של הפרויקט (ואז אפשר להחליט ללכת איתה או דווקא ליצור ניגודיות והבדלה מעניינים). פרויקט אחר יכול להצריך חוש הומור, משחקיות ודמיון. יש פרויקטים שבהם נעשה מיתוג למוצר שכבר מתקיים בתוך סדרת מוצרים קיימת ויש צורך למצוא איזון בין החידוש לבין השמירה על הקו המסורתי המושרש. יעל ירזין, לירון ורונה חולקות תשוקה בדיוק לסוג האתגרים הללו וצוללות יחד וכל אחת לחוד לתוך כל מחקר כזה בחדווה גדולה.

מיקומו של הסטודיו בלב אזור התעשייה ברמת השרון נבחר בכוונה תחילה כדי לאפשר להתליכי העבודה את האופי ה״תעשייתי״ שלהם במובן של עבודת כפיים, כזו שנוגעים בה באמת, שאפשר להרגיש ולהריח. עיצוב, למרות שהוא מתהווה בתוך חלל משרדי, הוא לא מקצוע משרדי. זהו מקצוע שמדבר אל החושים, אל ״הבטן״ וככזה הוא חייב לחיות במקום בו החושים ערים. כך, בין מאפיות לנגריות, צוות הסטודיו עמל תמיד לצלילי מוסיקה-על פרויקטים רבים. עבודת הצוות מאופיינת במחשבה משותפת ובחלוקת משאבים נכונה שמאפשרת לסטודיו וונסי לתת מענה למספר לקוחות רב גם בלוחות זמנים צפופים.