עסקים קטנים או בינוניים המחליטים לצאת במסע פרסום תוך שימוש פנייה אל משרדי פרסום זקוקים למשרד אחד בו יוכלו לקבל את כל השירותים. אלו הם עסקים אשר לרוב אינם כוללים מספר גדול של עובדים, האפשרות לרכז את כל שירותי הפרסום והמיתוג העסקי במקום אחד תהיה בעבורם יתרון משמעותי. הבחירה הנכונה בעבור בעלי העסקים הללו תהיה משרד אשר מכיר היטב את הצרכים של העסקים הקטנים והבינוניים ומסוגל לספק תמורה מקסימלית תוך ניהול תקציב מצומצם. בניגוד לעסקים גדולים המנהלים תקציבי פרסום של עשרות אלפי שקלים ואף מאות אלפי שקלים, עסקים קטנים מסתפקים בתקציב של כמה אלפי שקלים בלבד.

השלב הראשון : בניית המותג תוך מיתוג מחדש

אם עד כה לא נעזרתם בשירותי משרד פרסום סביר כי יהיה צורך בהגדרה ראשונית של המותג ולעתים גם בבנייה מחודשת של המותג. מיתוג הוא למעשה התדמית הרצויה לבית העסק, יחד עם השירותים והמוצרים רוכשים הלקוחות גם את התדמית.

השלב השני : גיבוש אסטרטגיה, הגדרה ואפיון קהל היעד

זהו שלב קריטי להמשך הדרך והצלחת התהליך כולו, זהו גם השלב בו ישנו פוטנציאל גדול ללימוד ופיתוח אישי בעבור בעל העסק. אם בחרתם משרד פרסום המאפשר שיתוף פעולה מלא של בעל העסק בתהליך תצליחו ללמוד איך להכיר טוב יותר את קהל היעד שלכם, איך לפנות אליו נכון, איך להפיק יותר מכל הזדמנות וגם איך לזהות הזדמנויות.

השלב השלישי : בחירת אפיקי הפעילות הטובים ביותר

משרדי הפרסום מכירים היום בכוחן של המדיות השונות להעביר מסרים אל הקהל, בכל משרד פרסום תמצאו מומחים בתחום הכתיבה השיווקית, מומחים בתחום הרדיו, צוות של וידאו וצוותים גדולים המתמחים בשיווק ופרסום רשתי. יחד עם הצוות המקצועי תסקרו את היתרונות והחסרונות בכל אחד מהאפיקים, תוך שיקולי עלות מול תועלת תבחרו את אפיקי הפעילות הטובים ביותר בעבורכם.

השלב הרביעי : יוצאים לדרך!

זהו השלב בו הפעילות מתבצעת ברובה על ידי הצוות המקצועי בעוד בעל העסק חוזר לעיסוקיו וממתין לקבלת דיווחים או לראות תוצאות בשטח. צוות המשרד עמל על כתיבת הקמפיינים, פרסום, השקה, הפצה ושאר צעדים בהתאם לאסטרטגיה שנקבעה בשלבים המוקדמים. זהו השלב בו תהיה הפקת לקחים ולמידה, חלק מהצעדים יביאו עמם כבר בשלבים ראשונים הצלחה, צעדים אחרים יוחלפו או ישודרגו.

משרד פרסום מקצועי ומנוסה יודע כי יש להישאר כל הזמן עם אצבע על הדופק, להרגיש את תגובות הקהל ולהכניס שינויים בהתאם, האסטרטגיה אשר גובשה בשלב מוקדם יותר היא הבסיס לפעילות אך במבחן המציאות יהיו רגעים בהם יהיה על הצוות לשלוף שפן מהכובע ולאלתר בזמן אמת תגובות ורעיונות. אל דאגה, זהו בדיוק משרד הפרסום אותו תרצו לשכור, משרד הפרסום באמצעותו יוכלו עסקים קטנים ובינוניים להתפתח ולהפוך לעסקים משגשגים ויציבים.