בעלי עסקים שואלים פעמים רבות מדוע האתר לא מופיע בעמוד הראשון. לגוגל יש מיליוני דפים שהוא יכול להציג אבל בדף התוצאות של גוגל יש מקום רק לעשר תוצאות חיפוש ראשונות. גוגל עושה זאת בעזרת סריקת האתרים הרלוונטיים ובוחר את האתרים שלהם יש הכי הרבה ערך והם הדפים הרלוונטיים, המעניינים, האיכותיים, מועילים ביותר לתוצאות החיפוש של הלקוחות.

הדרך המהירה ביותר לומר למנועי החיפוש שאתה קיים חשוב ליצור קישורים איכותיים . איך עושים זאת? כיצד יודעים מהם קישורים איכותיים? מומלץ להיעזר בחברת קידום אתרים שיודעת כיצד ליצור את אותם קישורים ולמקם את האתר במקומות הגבוהים במנוע החיפוש.

קידום אורגני- הדברים החשובים באמת

כותרות– כותרת הדף היא אחת הנקודות החשובות בקידום אורגני, יש ליצור כותרת H1 ובכך להגדיל את הסיכויים להגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש הרלוונטי. פעמים רבות אנו רואים שהכותרת היא אמנם בולטת אך אינה H1 ולכן האתר אינו מופיע במיקומים הראשונים. זהו כלל ראשון בקידום אתרים אורגני.

כתובת אתר – חשוב מאד שכתובת האתר שאותו רוצים לקדם תהיה נוחה וקצרה ולא מסובכת. כך גם עיצוב האתר דורש התאמה ואיכות מלאה להנחיות של מנוע החיפוש.

תוכן שוטף– רצוי מאד לעדכן את האתר בתכנים איכותיים, רלוונטיים אשר יוצרים עניין, וצורך אצל הלקוח. זה יכול להיות תוכן עם סרטון מצורף, או תמונה מעניינת ותוכן בהתאמה וכן הלאה.חשוב להקפיד על תחלופה של תכנים באופן שוטף ולעיתים קרובות, כך מנוע החיפוש יבין שמדוב רפה באתר מעניין וחשוב והעדיפות לקדם את האתר הנוכחי תהיה בתדירות גבוהה יותר.

תיאור מידע באתר האינטרנט– כדי שהאתר יעפיל למקומות הראשונים במנועי החיפוש חשוב להקפיד על תיאור האתר באופן מדויק עם מילות מפתח בהתאמה , מידע זה מופיע רק במנועי החיפוש ולא באתר עצמו שמקדמים. אבל זה חלק חשוב שיש לקחת בחשבון כאשר רוצים לקדם את האתר ולהגיע למיקומים גבוהים.

פורומים– מומלץ להיות רשומים לאתרי פורומים שונים העוסקים בתחום המתאים לעסק שלכם ולשים קישורים המובילים לאתר שלכם. מנוע החיפוש סורק את הקישורים ומבין שמדובר באתר חשבו שיש לו ביקוש ובכך מקדם אותו באופן אורגני למיקומים הראשונים.

קוד נקי– חשוב לבקש ממקדם האתרים שבונה את האתר לבקש שיבצע הפרדה בין קוד שנקרא HTML לבין קוד התכנות והעיצוב באתר, מנוע החיפוש מעדיף אתרים שהקוד שלהם איכותי ונקי.

למי לא מתאים קידום אתרים באופן אורגני?

כמו שלא כולם דומים במראה, בשפה ובלבוש אותו הדבר גם לגבי קידום אתרים אורגני, לא לכל בעל עסק מתאימה צורת קידום שכזו למשל: מי שמוגבל לאזורי פרסום מצומצמים מאד. מי שעובד בשיטת “פה לאוזן”, אם קיימת תחרות גדולה מידי בתחום העסק לא תמיד משתלם לאותו בעל עסק לבצע קידום אורגני. יש לבדוק את כל הדברים הללו באופן מקצועי לפני שמחליטים לעשות צעד כזה או אחר ,

קידום על בסיס הצלחה

קיימים עוד פרמטרים רבים שמכילים את המידע עבור קידום אורגני, ולכן לפני שניגשים אל ביצוע קידום אתרים חשוב מאד לבחור בחברת קידום אתרים בגוגל בעלת ניסיון ומקצועיות ומבינה היטב את הכללים לקידום האתר באופן אורגני. חברה שתוצאותיה מוכחות בשטח בהחלט יכולה להביא את האתר שלכם למיקומים בדפים הראשונים של מנועי החיפוש ותוצאות אלו מביאות לקוחות והגדלת הכנסות החברה. לכן בחירה נכונה של חברת קידום זה הוא עוד נדבך חשוב שצריך לקחת בחשבון על מנת שתהיה מצלחה לאתר ולכם.