כשמטופלים בקופת חולים לאומית, כמו בכל קופת חולים אחרת,  צריכים לקבל טיפול רפואי, אז באופן טבעי הם יחפשו רופא מומחה שיוכל לטפל בהם. זה נכון במקרה של טיפולי שיניים, אף אוזן גרון, אורתופדיה, או כל סוג אחר של טיפול, מורכב או פשוט.

כל מרפאה השייכת לרופאים מקופות חולים לאומית, תרצה בוודאי שהמטופלים יפנו אליהם בשבילם לספק להם טיפול. כל רופא, היה רוצה שרשימת התורים שלו תהיה מלאה, והוא יוכל לטפל בכמה שיותר מטופלים שפונים אליו. לשם כך הוא צריך, בין היתר, מערכת איכותית לזימון תורים, מערכת שתאפשר למטופלים למצוא תור לרופא מומחה בקלות ומנגד, תאפשר למרפאה לספק תורים בצורה מסודרת ויעילה. המטופל שנכנס למערכת צריך להתמצא בה בקלות, בבואו לקבוע תור הוא רק יאתר את הכפתור "לאומית זימון תורים", כדי להיכנס ולמצוא תור לרופא המבוקש.

עבור רופאים בקופת חולים לאומית זימון תורים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה, ולכן הם זקוקים למערכת איתה הם יוכלו לעבוד בצורה אפקטיבית ויעילה. זו צריכה להיות מערכת שתוכל לספק להם אפשרות לקבל את כל המידע הנדרש על כל מטופל ומטופל, כמו כן, המערכת צריכה לספק להם אפשרות לסדר את התורים בצורה יעילה, לדעת בדיוק מתי הם יכולים לקבל כל מטופל, מבלי לפספס או מבלי שייוצר מצב של כפילויות בתורים.

איך בוחרים מערכת זימון תורים

בשביל ליהנות ממערכת זימון תורים שמתאימה לצרכים של המרפאה, יש לאפיין תחילה את אופי וצורת העבודה של המרפאה והרופאים במקום. צריך לדעת בדיוק מה הרופאים צריכים ומה מנהלי המרפאה זקוקים לו בשביל שיוכלו לנהל אותה בצורה נכונה.

חשוב מאוד שהמערכת תאפשר לבנות בסיס מידע רחב בעזרתו יהיה ניתן ליצור קשר עם כל לקוח בצורה פשוטה ולקבל את כל המידע הרלוונטי עליו, לפני שקובעים לו תור וכן לפני כל מפגש איתו. כך הרופא יודע את מי הוא אמור לפגוש ולמה הוא פנה אליו. כפי שציינו, מטופלים רבים יחפשו תורים לרופאים מומחים מתוך הבנה שהם יכולים לעזור להם להתמודד עם בעיה כזו או אחרת. לכן ככל שהמידע אשר יעמוד לרשות הרופאים יהיה יותר מדויק ונכון, כך הם יוכלו לספק טיפול איכותי יותר.

לא רק זימון תורים

צריך לומר, המערכות המתקדמות היום בתחום של זימון תורים, מציעות לרופאים ולמרפאות הרבה יותר מאופציה סטנדרטית של קבלת פניות וארגון תורים למטופלים. היום המערכות מציעות להן גם אפשרות לפנות למטופלים דרך הסלולר, מייל או באמצעים אחרים, בין אם זה בשביל לעדכן אותם על שינויים, קבלת אישור על תורים ועוד.

המערכות גם מסוגלות לייצר אינטגרציה עם מערכות אחרות איתן עובדים במרפאה, לבצע קידום וחשיפה ברשת האינטרנט, ליהנות מכלים דיגיטליים לשיווק ופרסום המרפאה, חלוקה של תורים על קופות חולים או ביטוחים ועוד.

לסיכום, המערכות מציעות למרפאה את הכלים הטובים ביותר לעבוד מול מטופלים שמחפשים רופא מומחה בכל עניין.