בעולם העסקים יש כמה דרכים לשיפור רווחיות העסק, כשהעיקרית שבהן היא ייעול הזמן. בעולמנו ההולך ומתקדם בכיוון הטכנולוגי, עסקים קטנים וגדולים זקוקים למערכות מתקדמות שיסדירו עבורם את פעילות העסק, במהירות וביעילות. יום שגרתי בעבודה אמור להיות מנוהל באופן כזה שכל עובד ידע מה הוא עושה מראש, ללא צורך בישיבות צוות תכופות. העיקרון המנחה צריך להיות תיאום מושלם בין כל אחד מעובדי החברה.

בכל עסק, קטן או גדול, יש צורך לדאוג למספר מוקדי פעילות בו זמנית: הנהלת החשבונות והכספים, ניהול המכירות והלקוחות, נושא המלאי וההפצה, השירות והדו”חות. תארו לעצמכם כמה טוב היה אילו כל העובדים היו יכולים לעבוד יחד בשיתוף פעולה, ללא צורך בישיבות צוות וללא רכישת תוכנות מיוחדות. כל העובדים עובדים על אותה מערכת תקציב – הנהלת חשבונות, ניהול הלקוחות, מלאי והפצה, מכל מקום ובכל זמן.

הפתרונות הקיימים בשוק

בשוק יש מגוון מערכות מתקדמות המציעות פתרונות לניהול הנהלת החשבונות של העסק. דוגמאות למערכות כאלו הן ORACLE R12, PRIORITY, SBO וכיו”ב. מערכות ERP מאפשרות תמיכה בתהליכים העסקיים של הארגון, אך מנגד דורשות השקעה כספית ניכרת שלעיתים מהווה מעמסה כספית כבדה על העסק הקטן. בנוסף, יש לדעת שההבדלים בין מערכות ERP השונות הם רבים ומגוונים, והתאמת מאפייני המערכת לצרכי החברה עלולה לדרוש השקעה כספית נוספת. מערכות ERP מורכבות מותירות את בעלי העסק ללא פתרון תפעולי ראוי לכלל פעילויות העסק, ומצטמצמות לרוב אך ורק בהנהלת החשבונות.

אז מה זה בעצם CloudERP?

הפתרון שאנו מציעים הוא למעשה מערכת ניהול תקציב ורכש יעילה ופשוטה, ללא צורך בשרתים ועלויות תחזוקה. אינכם צריכים לרכוש תשתיות ורישיונות, גיבויים או תוכנות נוספות. באמצעות המערכת המתקדמת CloudERP , יכול כל אחד מעובדי החברה לבצע את כל הפעולות הכלולות בשרשרת האספקה: ניהול הלידים, תכנון, הנהלת חשבונות ואספקה, באופן פשוט, מהיר וזול. למערכת יש ממשק לחשבשבת, הכולל את כל המודולים הבסיסיים בתוכנות ה- ERP המתקדמות כמו:

  • מכירה ללקוח
  • רכישות מספקים
  • ייצור
  • הנהלת חשבונות
  • ניהול מלאי
  • מסחר אלקטרוני
  • טיפול במטבעות מרובים
  • ועוד ועוד…

בנוסף, CloudERP מעבדת את הנתונים ומגישה אותם באופן ידידותי למשתמשי הקצה, כדי שגם הם יוכלו לבצע רכישות ללא צורך בטלפונים, חתימות ופקסים או התחשבות בתקציב הארגון.

כבר לא צריך לקבוע ישיבות צוות

הגישה למידע במערכת CloudERP אינה מוגבלת כלל. כל עובדי החברה, ללא יוצא מן הכלל, יכולים לצפות במידע בו זמנית באמצעות האינטרנט, ומכל דפדפן. המידע מגובה באופן יומיומי, כשניתן לראות את התקציב מול הביצוע מכל מחשב, טאבלט או סמארטפון. כך ניהול העסק מתבצע מכל מכשיר ע”י כל אחד מעובדי החברה, בכל שעה ומכל מקום.

חסכו בזמן, באנרגיה ובמשאבים. בלי לקבוע ישיבות צוות, ובלי לרכוש ידע מקצועי בהנהלת חשבונות. מתקדמים למערכת CloudERP!