אחסון אתרים היא דרישה בסיסית כדי להעלות את האינטרנט לרשת, והיא אולי הדרישה המקצועית החשובה ביותר שעליה מסתכלים בונה אתרים מיומנים. מצד אחד, אתם חייבים להרשות לעצמכם להסתכל על פרמטרים כמו עיצוב אתרים ויצירת מיתוג מקצועי. אבל מהצד השני, בלי שירותי אחסון אתרים לא יהיה לכם מקום שבו אתם יכולים וצריכים לשמור את המידע באתר שלכם ואת המידע על הלקוחות שלכם. אז רגע אחד לפני שאתם מעלים אתר אינטרנט להעביר, כדאי להכיר את שלושת הדרכים שבהן אתם יכולים לשמור את המידע באתר שלכם, ובהן לבחור את אופן אחסון האתרים המתאים ביותר לכם.

באילו דרכים את יכולים לבצע אחסון אתרים

נכון להיום, יש שלוש דרכים שבהן אתם יכולים לבצע אחסון אתרים והן:

  1. פלטפורמות בניית אתרים – לפלטפורמות כמו וורדפרס יש שירותי אחסון אתרים משלהן, שלעיתים רבות נכללות בחבילות השירותים והן מתאימות לאתרים מתחילים וקטנים יחסית.
  2. שירותי אחסון חיצוניים – שרתים מרוחקים אליהם אתם יכולים לקבל גישה בכל רגע נתון, מהווים מעין חוות שרתים שאתרים חולקים על מנת לצמצם עלויות ולייצר את תנאי האחסון הטובים והאיכותיים ביותר לצרכים שלכם.
  3. שרת מקומי – אם יש לכם מקום להתקין שרת משלכם, זו היא אולי הבחירה הבטוחה ביותר. אבל, הפתרון הזה נפוץ בעיקר בקרב חברות גדולות עם נפח תנועה עצום ועם יכולת לאחסן שרתים בצורה מאובטחת בתוך מתחמי החברה.

לכל אתר ולכל חברה יש את הפתרון הייחודי לה

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, מגוון רחב מאוד של פתרונות אחסון אתרים מתאים למגוון אתרים הגדול שקיים כיום בשוק. לא צריך לשבור את הראש ולא צריך לנסות להיות יצירתיים יתר על המידה, אלה פשוט להבטיח שאתם בוחרים את המוצר הנכון ביותר לצרכים שלכם על בסיס בחירה מידתית והגיונית שמובילה אתכם בסופו של יום למצוא את האיזון שבין עלות לבין תועלת למוצר שלכם. אז אל תהססו לשאול את אנשי המקצוע מהם הפתרונות שיכולים להתאים לכם וביחד, על בסיס המידע הזה, לבחור את המוצר הנכון ביותר לצרכים שלכם.