עורך דין גירושין, ללא כל ספק, מהווה נדבך חשוב בהליכים לא פשוטים של משפחות רבות. בסופו של יום, מכורח ההכרח, ישנן משפחות רבות ושונות הנזקקות למקומו של עורך דין גירושין אשר במקרים רבים מאגד תחת כובעו גם את תחומי הגירושין והירושה. ניתן למצוא במשרדי עורכי דין שונים, תחת התעסקות עורך הדין לענייני גירושין (בתחומים שונים כדוגמת מזונות, משמורת, פירוק שיתוף וכיוצא בזה), גם את ההתעסקות בתחומים משיקים כגון צוואות וירושות, נושאי אהבה, התעסקות במניעת אלימות והטרדה משפחתית, הסכמי שלום אל מול נושאי הגירושין וגם את תחום האפוטרופסות (כחלק ממגוון רחב של תחומים נוספים אשר לא הוזכר).

בסופו של יום, עורך דין גירושין מחזיק באמתחתו מגוון של תחומים רלוונטיים אשר, היכרות חוקית עמם, ייקל משמעותית על הליכים שונים, יביא לפתרון, וימנע מפח נפש לאנשים רבים.

סיועו של עורך דין גירושין בהליך הגירושין עצמו

  • ידוע כי תקופת הגירושין אינה קשה לא להורים ולא לילדים. מקומו של עורך הדין לתחומי הגירושין תסייע בניצוח על התהליך באופן המהיר ביותר והאפקטיבי ביותר לכדי יצירת תהליך זריז ונוח אשר יסתיים תוך פרק הזמן הקצר ביותר. גם אם להורים המעורבים בדבר ישנו אינטרס למשוך אך התהליך על מנת ליצור פגיעה (ברכוש וברגש) בבן הזוג, בסופו של יום תהליך קצר ונוח מקל משמעותית רגשית עם הילדים ומונע סיבוכים רגשיים בהמשך הנובעים מחסכים.

התייחסותו של עורך דין גירושין לתחום המשמורת על הילדים

  • יש לציין כי נושא המשמורת על הילדים הינו נושא רגיש ולרוב לא פשוט כלל. גם אם באופן טבעי הגיוני כי האמא תהיה אחראית על הילדים ותקבל את כל או רוב המשמרות, בפועל לא בהכרח תהיה זו הנטייה הטבעית הבריאה ביותר עבור הילדים. בשל העובדה כי כל מקרה מביא עמו צרכים אחרים, יש להתייחס לנושא בכובד הראש הראוי ועורך הדין האחראי לגירושין יכול להביא לידי פתרון איכותי.

עורך דין גירושין בתחום הסכם שלום

  • במקרין מסוימים הסכם שלום יפתור הרבה יותר תחומים, באמצעות הרבה פחות זמן ומאמץ בהשוואה להליך גירושין. במקרים בהם אין צורך בהליך גירושין עורך הדין לנושאי הגירושין ייתן ערך מוסף רב בסיפוק פתרון קצר, מהיר ונוח.