אנחנו חיים בעידן שבו המודעות לחשיבותה של אסתטיקה נמצאת במגמת עלייה מתמדת – אנחנו שואפים להקיף את עצמנו בפריטים יפים ובפרט משקיעים משאבים רבים יותר בעיצוב הבית. הדרך הטובה ביותר להבטיח מרחבי מגורים אסתטיים היא להיעזר בשירותיהם של מעצבי פנים מקצועיים ולשם כך חשוב לבחור נכון את איש או אשת המקצוע המתאימים ביותר.

ניסיון

המפתח הראשון לבחירה נכונה של מעצבות או מעצבי פנים במרכז הוא ניסיון. כדאי לוודא שלמעצב או מעצבת הפנים הנבחרים יש גם ניסיון כללי בתחום וגם ניסיון ספציפי בעיצוב דירות או בתים דומים לאלה שלכם. כך למשל ישנם דגשים מיוחדים לעיצוב בית פרטי עם גינה, ולכן כדאי לחפש מעצבת שכבר ביצעה פרויקטים דומים בעבר, לעיצוב דירות גג ישנם מרכיבים ספציפיים, לתכנון דירות קטנות ועוד.

קשב

המפתח השני לבחירת מעצבות או מעצבי פנים במרכז הארץ שיובילו לתכנון מיטבי הן בפן האסתטי והן בפן הפונקציונלי הוא קשב. רק מעצב או מעצבת פנים שיהיו קשובים לכם לגמרי יוכלו להבין מה בדיוק נתפש כיפה בעיניכם, מהם החלומות שלכם, מהם הצרכים שלכם, על מה בשום פנים ואופן לא תהיו מוכנים להתפשר וגם מה אתם רק חושבים שאתם רוצים אבל בעצם השאיפה האמיתית היא שונה.

בנוסף נדרשת יושרה מלאה, שכן במסגרת כל תהליך עיצוב ישנן גם מגבלות – הנדסיות, כספיות ועוד – ורק נשות ואנשי מקצוע בעלי יושרה מלאה יצליחו גם להיות קשובים ולמלא את רצונות הלקוחות וגם להבהיר להם מה בלתי אפשרי להשיג.

המלצות אודות מעצבי פנים במרכז

אמצעי מומלץ לזיהוי מעצבות או מעצבי פנים במרכז שיהפכו את הדירה שלכם לבית חלומות (או את העסק לכזה שכל מי שמגיע אליו מתפעל ממנו, וכו') הוא המלצות. אם לקוחות קודמים של אותו איש או אשת מקצוע היו מרוצים מהתוצאה, ישנה סבירות גבוהה שגם אצלכם הפרויקט יניב את המראה המיוחל. חשוב כמובן לוודא שמדובר בהמלצות אותנטיות, וכדאי אפילו לשוחח עם אותם לקוחות קודמים – שאם קיבלו שירות מקצועי ומשתלם, ישמחו מן הסתם להמליץ גם לכם על אותה מעצבת פנים.