טרם נתחיל – נעניק הגדרה בסיסית למונח מיני בר: מדובר, בראש בראשונה, במתן מים העומד בסטנדרטים של איכות מים משופרת מזו של מי השתייה בתשתית הציבורית (מי ברז). חשוב, על כן, לבדוק איזו מערכות סינון/טיהור משולבת במיני בר, או מסופקת עבורו, מהם הפילטרים הכלולים במערכת, ועבור מה הם משמשים. נוסף על כך, כדאי לבדוק עלויות תחזוקה, מספר כוסות שתייה עד להחלפת מסננים ועלויות החלפה.

תפעול ונוחות שימוש

זמינות גבוהה של מים קרים וחמים במתקן יחיד, מעניקה נוחות שימוש שלא ניתן היה למצוא בעבר. ללא צורך להמתין לרתיחת המים, יחד עם הנוחות של מזיגת מים מידית. רצוי לבדוק נתונים חשובים הנוגעים לטמפרטורת המים החמים והקרים הזמינים במכשיר, וללמוד אודות אפשרויות חיסכון בחשמל במכשיר זה. נוחות שימוש עשוי להתבטא גם באופציית מילוי קנקני מים ובקבוקים. מכשירי מיני בר מותאמים לשימוש עם כוסות; חשוב, על כן, לבדוק שישנה נוחות שימוש למילוי מתקני מים גבוהים (בקבוקים וכו').

רהיט מעוצב עבור המשרד והבית

מלבד היותו מכשירי לאספקת מים רעננים, זכים וצלולים, משמש מיני בר כרהיט המשתלב בטבעיות במרחב העיצובי של העסק או הבית. מסיבה זו, חשוב לתת את הדעת לגבי המבחר הגדול הקיים במכשירי מיני בר מעוצבים, בצבע ובגודל שלהם, ולבחור מיני בר מתאים לסביבה העיצובית בה יוצב, אם במשרד ואם בבית.

מה עוד כולל מיני בר

לא רבים יודעים על זה, אך ישנם סוגי מיני בר הכוללים, בנוסף לברז מים קרים וחמים, גם ברז סודה – תוספת המשדרגת את המכשיר – לפלטפורמת סודה, לכל דבר.

כיצד לסגור עסקה

בטרם חותמים על עסקת רכישה, כדאי לוודא שהיא אכן כלכלית וכדאית עבורנו. מלבד התשלום החודשי לו אנו נדרשים, חשוב לבדוק את כדאיות השימוש במכשיר. תשלום חודשי קבוע לא יהווה עסקה כדאית עבור לקוח פרטי, אולם עבור עסק, בו נעשה שימוש מוגבר, תיתכן הצדקה כללית רבה יותר עבור תשלום חודשי קבוע.

שרות ותחזוקה – אחריות

מי מוכר לכם מכשיר מיני בר? ישנם עסקים רבים בשוק, אשר חלקם אינם מספקים שירותי תחזוקה בעצמם, אלא צד שלישי מטעמם. ראוי לוודא כי הגורם שמוכר לכם מיני בר, יהיה בעל מעבדה מוסמכת ומוכרת, המעניקה שירותי תחזוקה ואחריות עבור מתקני מיני בר ומתקני מים.

מיני בר משרדי

בעלי עסק קטן עם מספר עובדים קטן? מקרר מיני בר עשוי להוות פתרון אידיאלי עבור אחסון חלב שקדים לקפה, משקאות סויה למיניהם וארוחות צהריים מוכנות, ארוזות בקופסאות פלסטיק, אותן מביאים העובדים מביתם, ליום עבודתם שבמשרד. הוסיפו בצד מיקרוגל או תנור מוקטן, והרי לכם מטבחון לתפארת, שיספק את צרכיהם הגסטרונומיים של העובדים, וגם סכום כסף משמעותי שייחסך על קניית ארוחות במתחמי המזון שמחוץ למשרד.