מרבית הדיירים אינם מתמצאים כלל בתחום ניהול ועד הבית, את משום שנדרש ידע רב הקשור בנושא הן בנוגע לעניינים פיננסיים והן בעניינים אחרים אשר קשורים בשיפוץ ותיקון תקלה מסוימת או ניקיון האזור. כמו כן, אנשי צוות ועד הבית אמורים להיות בקיעים בכל הנוגע לחוקים הקשורים לתחום וכי לא כל אחד מחזיק בידע המשפטי הנחוץ בכדי למלא את התפקיד.

כידוע, ועדי בית אשר מנוהלים באופן פרטי, לעיתים עשויים להעיק על הדיירים ואף על חברי הועד. לא פעם ראשי הוועדים נאלצים לרדוף אחר הדיירים למטרות קיום ישיבות או תשלומים, אך הדבר לא תמיד צולח. על מנת להתמודד עם תפקיד ועד הבית כראוי, הוקמו במהלך השנים האחרונות חברות חיצוניות רבות המציעות את שירותיהן בניהול מבנים שונים תוך סיפוק צרכיהם של הדיירים.

חברה לניהול ועדי בתים – כל היתרונות

  • בעבר, ועד בית פרטי מסוגל היה לדאוג אך ורק למספר גורמים בסיסיים כגון: שטיפת חדר מדרגות, צביעת המבנה אחת לכמה שנים והדברה לפי מידת הצורך. אך מנגד, חברה לניהול ועד בית מסוגלת להעניק לכם מגוון רחב של שירותים, החל מאחזקה שוטפת, שיפוצים, ניהול נכסים, שירותי צביעה והדברה, ניהול מתמיד של הבניין והדירות ועוד.
  • במקרה שבו התרגלתם לועד בית פרטי אשר היה מציק לכם מדי שבוע להגיע לישיבות,  הגיע הזמן לשים לזה סוף. חברה מקצועית לניהול ועדי בתים אינה דורשת כלל ישיבות, מכיוון שחברה מסוג זה מבצעת את התיקונים והחידושים הנדרשים מבלי הצורך להיפגש ולערוך הצבעה בכל נושא. כך החברה חוסכת מכם כאבי ראש ומספקת לכם סביבת מגורים נקייה וחדשנית.
  • מלבד שירותי אינסטלציה, חשמל, תיקוני מעליות, ניקיון וגינון, חברות לניהול ועדי בתים מטפלות אף בתקלות שאינן צפויות כמו סתימות ביובים ופיצוץ בצנרת.
  • אנשי הצוות המקצועיים של החברה מיומנים ברדיפה אחר סרבני תשלום ובמידת הצורך עשויים לפתוח בהליכים משפטיים כנגדם.
  • יתרה מזאת, ישנם מבנים בהם בעלי משרדים רבים משכירים דירות לצרכי עבודה, כך שלעיתים אף עובדי המשרדים עשויים להיתקל בבעיה הם יהיו רגועים משום שיש באפשרותם לפנות לחברה לניהול ועדי בתים בכדי לדווח על הבעיה ולבקש כי התקלה תטופל באופן מידי. בדרך זו בעלי המשרדים לא מחויב לרדוף אחר אנשי תחזוקה פרטיים אשר ידרשו משאבים רבים וזמן רב יותר לטיפול בבעיה, והתקלה לא תפריע לתפקוד הצוות  בשעות העבודה. במקרים אלה קיים מענה רחב, מהיר ויעיל העונה על כל צרכי הדיירים השוהים בבניין.