חשבתם שכל זרי הפרחים נראים אותו הדבר? כנראה שלא פגשתם את קטלוג הפרחים של פרחי עירית. מחפשים זר פרחים ליום הולדת, סידורי פרחים כמתנה לחגים או משלוחי עציצים? אתם לא חייבים להסתפק בעיצובים השגרתיים שרואים בכל חנות פרחים. בפרחי עירית מקפידים על מגוון רחב של זרי פרחים וסידורים מרהיבים ביופיים, שיכולים להתאים לכל אירוע ולכל מטרה.

מה אפשר לחדש בתחום משלוחי פרחים בתל אביב? זר פרחים ליום הולדת זו המתנה האולטימטיבית, קל לקנות וכיף לקבל, כך שכל הצדדים יוצאים מרוצים. כדי לשמור על עניין, אפשר לגוון בצבעי הפרחים או לבחור בזנים שונים, בהתאם לעונה ולטעם האישי שלכם, אך יש עוד אפשרות והיא להתעדכן בעיצובים החדישים ביותר שיש בתחום. שימו רגע בצד את שקיות הצלופן, הסרטים והרשת הירוקה וחשבו על הרעיון הבא: פרחים בקופסה. פרחים בקופסה זוהי צורה אריזה חדשה יחסית המשמשת כמארז מתנה ומתאימה למגוון מטרות. אפשר לקנות פרחים בקופסה כמתנה ליולדת בן או בת, אפשר לשמח אדם יקר שחוגג יום הולדת עם זר יום הולדת מקורי ואפשר גם להעניק את קופסת הפרחים כחלק מסידורי פרחים לתאריכים מיוחדים כמו יום נישואין או יום האהבה.

לא מפסיקים להפתיע

כשאוהבים פרחים, אין גבול לאפשרויות. צריך לדעת את העקרונות הבסיסיים של עיצוב ושזירת פרחים ולתת דרור לחוש היצירתיות וכוח הדמיון. מכאן הכל פתוח וזה בדיוק מה שעושים בפרחי עירית.

חנות פרחים בתל אביב – פרחי עירית יודעים לשזור זרי כלה מיוחדים, אלגנטיים ומרשימים, זרי פרחים ליום הולדת, סידורי פרחים לחתונה או סידורי פרחים לאירועים ולהישאר מעודכנים בכל הטרנדים החמים ביותר שיוצאים לשוק, כדי להביא לקהל הלקוחות שלנו את המוצרים המבוקשים ביותר.

לצד מארז אלגנטי של פרחים בקופסה, תוכלו להזמין מהחנות גם מארז לידה הכולל בתוכו מוצרים מפנקים ליולדת ולרך הנולד, קופסאות שוקולדים טעימים, בקבוקי יין איכותיים והפתעות רבות נוספות. כל אחד ואחד מן המוצרים הללו יכול להיות מתנה בפני עצמה או להתווסף לזר פרחים.

ברשת פרחי עירית – חנויות פרחים ומשלוחי פרחים אנו בוחרים את הפרחים בקפידה ומוודאים כי הם טריים, רעננים ועמידים, בכל הזמנה של זר פרחים או סידור פרחים, אנו משקיעים בעיצוב אמנותי יפהפה ואריזה אסתטית. התקשרו עוד היום לטלפון מספר: 3706* והזמינו משלוח פרחים ליקיריכם!