אם פנסי הרכב שלכם כבר בלויים וישנים, והתאורה שלהם לא מספיק חזקה, כנראה שהגיע הזמן לבצע חידוש פנסים לרכב. כיום, רבים בוחרים לבצע חידוש לפנסים, שכן רכישה של פנסים חדשים הינה הרבה יותר יקרה וכלל לא משתלמת, בייחוד כשיש לכם אפשרות לחדש אותם ולהעניק לכם מראה מרשים וכמו חדש בקלות ובמחיר הרבה יותר נמוך.

חידוש פנסים לרכב תוכלו לבצע בשלושה דרכים שונות:

אפשרות מספר 1 – חידוש פנסים באופן עצמאי

כיום אתם יכולים למצוא מגוון רחב מאוד של מוצרים שונים אשר מאפשרים לכם לחדש את פנסי הרכב שלכם באופן עצמאי ובצורה פשוטה במיוחד. רוב המוצרים הללו מיועדים לניקוי פנסים לרכב אשר עשויים מפלסטיק, ובהם הפלסטיק עצמו דהה והצהיב כתוצאה מהחשיפה הממושכת שלו לשמש. תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים שיסייעו לכם לנקות את הפלסטיק הזה בקלות ולהחזיר את המראה החדש שלו, וחשוב לבחור במוצר איכותי שכבר יש עליו המלצות מלקוחות קודמים שניסו.

אפשרות מספר 2 – לבצע ליטוש של הפנסים

לעומת המוצרים לניקוי הפלסטיק, עליהם דיברנו בסעיף קודם, ליטוש פנסים הינו הליך הרבה יותר אגרסיבי. בפעולה זו למעשה מורידים שכבה דקה מאוד מכל השטח של הפנס, את השכבה המלוכלכת אשר גורמת למראה הדהוי שלו ומשפיעה על איכות התאורה היוצאת ממנו. עבודה זו מתאימה בעיקר לפנסים מלוכלכים ודהויים מאוד, וכיום מוסכים רבים מציעים אותה.

אפשרות מספר 3 – חידוש פנסים במוסך

האפשרות האחרונה היא לפנות למוסך בכדי שיחדשו לכם את הפנסים. במוסך מבצעים הליך של פנסים לרכב בעזרת מוצרים חזקים מאוד, ולעיתים תוך שימוש בנייר שיוף עדין בכדי להסיר שכבה דקה של לכלוך מבלי לפגוע בפנס עצמו. כמובן, אם אתם בוחרים באפשרות הזו חשוב לפנות אל מוסך מקצועי ומנוסה בתחום אשר יכול לבצע את העבודה בצורה מקצועית ואיכותיות ויכול לאפשר לכם להיות בטוחים בכך שלא יגרם שום נזק לפנס שלכם, ובמידה וכן, המוסך יתקין לכם פנסים חדשים על חשבונו.

הבחירה באפשרות הטובה ביותר עבורכם תלויה במצבו של הפנס ובאופן כללי, עדיף לבצע את האפשרות הראשונה מידי פעם וכך לשמור על הפנס לאורך זמן ללא בעיה.