נמל התעופה ע"ש דוד בן גוריון הוא אולי לא אחד הגדולים בעולם אבל גם כך עוברים בו כמה עשרות אלפי בני אדם מדי יום, כשב-2018 למשל הגיעו אליו – בין אם כדי להמריא מישראל למדינה כזו או אחרת ברחבי העולם ובין אם אחרי נחיתה בארץ – כמעט 23 מיליון איש.

כל מי שמגיע לנתב"ג זוכה לשירות טוב, ויש גם מי שזוכה ליחס של VIP שמן הסתם משדרג את החוויה בנמל.

שירות VIP לטיסות נכנסות

לאורחים שמגיעים לישראל כדי לטייל בה, לצורך פעילות עסקית או מכל סיבה אחרת מוצעת האופציה של שירותי VIP בנתב"ג כשהם יכולים לבחור בדיוק מה יכלול השירות המודולרי באופיו.

הבסיס לכל אורח VIP הוא חיסכון משמעותי גם בזמן וגם בטרחה בזכות המעבר היעיל בביקורת הגבולות. אפשרויות נוספות שעשוי לכלול השירות הן איסוף מזוודות, נסיעה ברכב מהודר שממתין בירידה מהמטוס, שהות מפנקת בטרקלין מצדה ובמידת הצורך גם הסעה למלון.

באופן טבעי שירות ה-VIP בנתב"ג מתאים בעיקר למקרים של תיירות עסקית, שכן אנשי העסקים שבאים לכאן מכירים היטב את המשוואה זמן = כסף, ובנוסף הם מבקשים לשמור את האנרגיות למטרות שלשמן באו ולא להקדיש אותן לצליחת הבירוקרטיה בנמל התעופה.

שירותי VIP בנתב"ג לטיסות יוצאות

שירותי VIP בנתב"ג מיועדים גם ליוצאים מהארץ. במקרים אלה הבסיס הוא המעבר המהיר והנוח בביקורת הגבולות, בביטחון ובצ'ק אין. כמו כן החברה שמעניקה שירות זה תדאג למזוודות שלכם, אם תרצו תארגן לכם אירוח בטרקלין יוקרתי (ארבל / מצדה) ואפילו הסעה הישר אל המטוס.

כמובן שאותם אנשי עסקים שמגיעים לישראל יכולים ליהנות משירות ה-VIP לא רק בכניסה לארץ אלא גם ביציאה ממנה. השירות מומלץ גם למי שמרבה לצאת מישראל למטרות שונות, כדי שהחוויה כולה תהיה נוחה ונינוחה.

מה חשוב לבדוק כשבוחרים שירות VIP?

ישנן כמובן מספר חברות שמציעות שירותי VIP בנתב"ג. כדאי מאוד שהשיקול העיקרי בבחירה יהיה הניסיון – חברה ותיקה שכבר הבטיחה, וקיימה, חוויה נעימה לבאים לארץ וליוצאים ממנה, ומכירה היטב את כל הפרוצדורות בנתב"ג, תדע לסייע גם לכם או למי שאתם חפצים ביקרו.