שומרי מסורת יכולים ליהנות כיום ממגוון רחב של אפשרויות טיול ברחבי העולם. אירופה, ארצות הברית ואפילו יעדים במזרח הרחוק מציעים מסלולים אטרקטיביים עבור גברים ונשים שומרי מסורת. הטיולים מותאמים לשומרי מסורת מבחינת אפשרויות לינה ומזון והם נערכים בתאריכים נוחים. טיולים לשומרי מסורת באיטליה הם דוגמא מצוינת לאטרקציות של חופשה מן הסוג הזה, בעיקר בקרב משפחות עם ילדים. בנוסף, הטיולים מיועדים לתרמילאים, בני זוג בירח דבש או מבוגרים המעוניינים לנצל את הזמן הפנוי בגיל הזהב.

יש מספר כפרי נופש באיטליה המתאימים עבור חופשה לשומרי מסורת. בצפון איטליה לדוגמא מפוזרות האטרקציות הבולטות סביב אגם גראדה. זהו אחד האיזורים היפים באירופה ובו שילוב עוצר נשימה בין נופים, פעילויות וקולינריה. כפרי הנופש סביב אגם גראדה נמצאים ליד פארק המים קנבה וורלד, פארק החיות ונטורה ויוה ופארק מיני איטליה. גם העיירות סרמיונה וסנזדאנדו דל גארדה זמינות עבור שומרי מסורת המגיעים לאיזור.

בחירת כפרי נופש באיטליה

שומרי מסורת המעוניינים לבחור כפרי נופש באיטליה יכולים להתחיל בבדיקת אפשרויות הלינה, האירוח והאבזור. כפר הנופש פויאנו נמצא בצד המזרחי של אגם גראדה ובמרחק של 2 ק"מ מהמים. הוא מתאים לשומרי מסורת בגלל שניתן לצאת ממנו לטיולים רגליים גם בשבתות ובחגים. אופציה אחרת היא להגיע לכפר הנופש Belvedere Manerba, שבו הדגש העיקרי הוא על תצפית מרהיבה. הדירות בכפר שופצו בשנת 2012 ולרשות האורחים עומדת בריכת שחייה עם מיטות שיזוף ומנוחה.

עוד אופציה לשומרי מסורת המעוניינים לטייל באיטליה היא כפר הנופש Tenuta La Borgetta. זו חוות נופש שנפתחה בשנת 2013 על שטח של 20 דונם. החווה מושלמת לטיול משפחות של שומרי מסורת והיא יכולה להתאים גם לקבוצות חברים המעוניינות לבלות יחד. כפרי נופש באיטליה מהסוג של Tenuta La Borgetta מבטיחים חוויה בלתי נשכחת וזמן איכות משותף עם הילדים.

טיפים למטייל שומר המסורת

יש כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שמזמינים חופשה עבור שומרי מסורת. הטיפים רלוונטיים לחופשה בכל רחבי העולם, אך בעת השוואה בין כפרי נופש באיטליה כדאי להשקיע בהם מחשבה מיוחדת. ראשית, שומרי מסורת חייבים לברר על מתקני הכפר ולוודא שמדובר על אטרקציות הנמצאות במרחק הליכה. שנית, כדאי לבקש פירוט של האבזור בחדר כדי לבדוק האם ניתן לחמם מים ואוכל בשבת. דירות נוחות של כפרי נופש אמורות לכלול חדר שינה, מקלחת, מרפסת או גינה ושירותים. דירות מאובזרות יקלו על הטיול עבור שומרי מסורת וימנעו מהם את הצורך בנסיעה ארוכה או בתחבורה ציבורית.

טיפ נוסף לטיול של שומרי מסורת בצפון איטליה הוא לבדוק מה יש באיזור כפר הנופש. כמות גדולה של אטרקציות תתאים לשומרי מסורת עם משפחות, בעוד מספר מצומצם של פעילויות עשוי לגרום תסכול או עוגמת נפש.