אם אתם מחפשים פארק אטרקציות בחיפה מדהים שכולו חויה גדולה, תוכלו להגיע לבת יער, הממוקם באיזור יער בן שמן, רק כרבע שעה מהמרכז. מתחם ענק המלא בפעילויות לילדים – חוויה מדהימה שתעניק לכם יום שכולו כיף.

המקום פתוח לקהל הרחב, ובפרט בתי ספר, גנים, ועדי עובדים ומשפחות. אתם מוזמנים לבוא וליהנות מפינות חי, פינות זוחלים, ליטוף, חליבה, ירי בחץ וקשת, סדנאות גיבוש, ניווט ועוד שלל אטרקציות מדהימות.

בנוסף, ניתן לרכוב במקום על חמורים וליהנות מפעילויות מים אקסטרים, בנג'י, פעילויות ירי חווייתיות וסדנאות מנהיגות מעשירות.

בבית האיכר תוכלו למצוא גם פעילויות לקייטנות המלוות בהמון יצירה וכיף כגון שייט באגם, רולרים על מים, בנג'י טרמפולינה מקפיץ, המלווה ביחס אישי לכל קבוצה על ידי צירוף מדריך לקבוצה מהרגע שהיא מגיעה ועד שהיא עוזבת. הפעילות אורכת כארבע שעות לפחות, כך שזה ממלא יום פעילות שלם לילדים.

כמו כן, ניתן להזמין את עגלת בית האיכר עד אליכם, במידה ואתם מתקשים להגיע עד לפארק, הניידת מציעה הפעלות והדרכות על בעלי חיים בבתי ספר המלוות בהפעלה לכיתות, שכבות ואפילו בית ספריות, ניתן להתאים כל פעילות לחגים מסויימים או פעילויות סוף שנה ועוד, ולהתאים את הפעילות בהתאם לגיל המיועד.

הפעילויות כוללות ביניהם, מעגל מתופפים, חליבת עז וייצור גבינה, יצירה מצמר כבשים, צמחים טורפים, ירי בחץ וקשת אמיתיים ועוד שלל אטרקציות. בפינת הזוחלים ניתן למצוא חיות מיוחדות שחלקם טורפות, הפינה ענפה וגדולה וכוללת בתוכה פינות נחשים וזוחלים, שם ניתן ללמוד על הנחשים, כן גם פינת עופות דורסים וצמחים טורפים.

מבוגרים לא צריכים לחשוש מיום שכולו כיף, שכן הם יכולים ליהנות מימי גיבוש לקבוצות, ארגונים הכוללים סדנאות בטבע, ניווטים, אירוח בדואי ועוד. ימי כיף אלו מעשירים את הקבוצות וגורמות לגיבוש ואחווה בצוות. חוויה זו תעשיר את העובדים ותגרום לשיתוף פעולה טוב יותר.

לסיום, הפעילות בבית האיכר היא חובה לכל משפחה, ארגון וילדים. התכנים מעשירים, כולל עבדה בבית מלון 5 כוכבים חיפה מגוונים בשלל אטרקציות מדהימות ומלאה בכיף, וגם אם לא חשקנו בפינת ליטוף עדיין ניתן להשתתף בשאר הפעילויות החוויתיות האחרות. חוויה נעימה!