לשיניים בריאות יותר ואיכות חיים

הבריאות שלנו היא הדבר הכי חשוב בחיים שלנו. אם יש לנו בעיה גופנית הסבל הפיזי והרגשי שלנו הוא ואיכות החיים שלנו נפגעת. אחת מבעיות הבריאות הכי מציקות היא בעיה בשיניים. כאשר השיניים שלנו כואבות, מלאות בחורים ולא חזקות מספיק מאוד כואב לנו. פעמים רבות רופא השיניים נאלץ לעקור לנו את השיניים החולות ואז הפה שלנו נראה פחות אסתטי ויפה. כאשר יש לנו מחסור בשיניים גם קשה לנו לאכול יותר וללעוס. השתלות שיניים ביום אחד יכולות לאפשר לנו ליהנות מפה מלא בשיניים, בלי הרבה טרחה או כאב.

השתלת שיניים ביום אחד – לשיפור המראה החיצוני שלנו

השתלת שיניים ביום אחד יכולה לשפר מאוד את המראה החיצוני שלנו בזמן מינימלי. כאשר יש לנו שיניים חדשות אנחנו יכולים לגלות מחדש את העולם. פתאום אנחנו יכולים לאכול יותר מאכלים מוצקים כמו סטייקים או מאכלים שהמרקם שלהם קשה יותר. השתלת השיניים תאפשר לנו גם לחייך בפה מלא מבלי להרגיש בושה או מבוכה או אפילו פחד ואימה מפני המצלמה. כאשר נשקיע בשיקום הפה והשיניים שלנו המראה החיצוני שלנו ישתפר מאוד וכך באופן טבעי גם הביטחון העצמי שלנו ישתפר פלאים ויתחזק. ביטחון עצמי זה יאפשר לנו להצליח יותר בחיים האישיים שלנו וגם בחיים המקצועיים שלנו בעבודה.

למה כדאי לנו לשמור על האסתטיקה של הפה שלנו?

למה למעשה חשוב שנשמור על האסתטיקה של הפה שלנו? פעמים רבות פה ושיניים לא אסתטיות הם גם פה ושיניים חולות. אחד הכאבים הכי גדולים בחיים הוא כאב שיניים. כאשר כואבות לנו השיניים הסבל שלנו הוא רב וגם המצוקה האישית שלנו. המצוקה שלנו מתגברת גם לנוכח העבודה שאנחנו מתביישים לחייך בפה מלא וחוששים שאנשים ישימו לב לכך שחסרות לנו שיניים. כאשר אנחנו מטפלים מבחינה אסתטית בשיניים שלנו אנחנו גם משקיעים בבריאות האישית שלנו. יופי ובריאות במקרה של השיניים הולכים יד ביד. כאשר יש לנו שיניים יפות הן גם בריאות. חשוב מאוד שנקפיד גם על בריאות החניכיים שלנו ולא רק על בריאות השיניים שלנו. עלינו להקפיד על בריאות כל חלל הפה שלנו.

ניתן לשמור על בריאות והאסתטיקה של הפה שלנו בעזרת צחצוח יומי של השיניים שלנו ושטיפה של חלל הפה עם מי פה. גם ביקור תקופתי אצל השיננית ואצל רופא השיניים יסייעו לנו לשמור על פה ושיניים בריאים ויפים.

למידע נוסף בנושא השתלת שיניים ביום אחד בקרו באתר של ד"ר גיל רפלוביץ מומחה ברפואת שיניים