פרק הזמן שקודם לחתונה זו תקופה בה בני הזוג נתונים ללחצים רבים, בין היתר לחצים הנובעים מההתרגשות העצומה לקראת היום הגדול. לכן, זה רק מתבקש, שאת סיומה של התקופה יבלו השניים בלקיחת פסק זמן וביציאה לחופשה. יעדי החופשה משתנים בין זוג לזוג, כל זוג והעדפותיו האישיות, אולם זוגות רבים יעידו כי ירח דבש באחד המלונות המפנקים באילת, הוא כל מה שהחופשה המושלמת שלהם זקוקה לו.

אילת עיר התענוגות

באילת ישנם מלונות רבים, כל מלון מציע למבקריו את מיטב התענוגות. חדרים מפנקים, אוכל טוב, בריכה וים הם רק קצה המזלג בכל הנוגע לחופשה יוקרתית בה תרגישו שאתם במרחק נגיעה מלהפוך להיות מלכים ומלכות בעיר המלכים הקרובה. אם אתם מעוניינים למצוא מלון בו תזכו לירח הדבש המושלם, מוטב כי תעשו סקר שוק על המלונות השונים. בעזרת סקר שוק תוכלו למצוא את המלון האידיאלי עבורכם, מלון שיעניק לכם את החופשה המושלמת במסגרת התקציב הרצוי לכם. אם ברצונכם להתפנק עד אין קץ, מוטב כי תבחרו במלון חמישה כוכבים, גם אם אין ידכם משגת, עשו מאמץ, מכיוון שירח דבש זו חופשה של פעם בחיים.

מגוון נרחב של מלונות

באילת ישנם מלונות רבים ולכל מלון המאפיינים שלו. חופשת ירח הדבש המושלמת היא חופשה שתשלב את הרצונות שלכם עם המאפיינים של המלון לכדי הנאה צרופה. כדי לבחור את המלון האולטימטיבי עליכם קודם כל להגדיר את ציפיותיכם מהחופשה. אם ברצונכם מלונות מבודדים אשר אינם במרכז העניינים, מוטב כי תבחרו במלונות כמו אורכידיאה או במלון הנסיכה מלונות חמישה כוכבים אשר ממוקמים בקצה החוף הדרומי של העיר. אם אתם חובבי החוף הצפוני של אילת, מלון המלך שלמה אילת היוקרתי הוא המען שלכם, ובניגוד למלונות חמישה כוכבים הממוקמים ברצועת החוף הדרומית, מלון המלך שלמה נמצא במרחק הליכה קצרה בלבד ממוקדי התיירות השונים.

חופשה טובה לכל דורש

בחירת המלון היא לעיתים עניין של תקציב ולא כל זוג בתחילת דרכו, יכול להרשות לעצמו תקציב גדול לירח הדבש המושלם. לכן, אם ברצונכם חופשה שווה לכל כיס, כדאי שתבררו על מלון עם מספר כוכבים יותר קטן. באילת כל דורש יוכל למצוא לעצמו מלון שיתאים לצרכיו ועדיין להישאר במסגרת התקציב הנדרש. בין מלונות ארבעה כוכבים, בין היתר ניתן לנפוש בדן פנורמה, בליאונרדו קלאב, ברימונים סנטרל פארק ועוד. בין המלונות של שלושה כוכבים ניתן למצוא את רויאל גארדן, ארקדיה, פרימה מיוזיק ואמריקנה וכמובן שחיפוש מעמיק יניב לכם עוד תוצאות.