כל אישה ובחורה שרוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה, יכולה לקבל היום מידע רב בנושא. האינטרנט גדוש במאמרים בתחום, לכל רופא שמתעסק בהגדלת חזה יש אתר בו אפשר למצוא שלל מאמרים ומידע בנושא, התקשורת הממוסדת עוסקת בכך לא מעט וכמובן שבמרפאות ובתי חולים אפשר למצוא גם לא מעט חומר בנושא.

בכל זאת, חשבנו לנכון, להציג מאמר קצר ומפורט בו יש את הדברים החשובים באמת שצריך לדעת על הגדלת חזה. אלו דברים שיכולים לעזור לכל מי שחולמת להגדיל את החזה שלה בצורה בטוחה ונוחה.

ניתוחי הגדלת חזה הפכו במהלך השנים, כמו שרובנו יודעים, לאחד הניתוחים הכי פופולאריים שיש, בוודאי בעולם של הרפואה האסתטית. אם בעבר ניתוח זה היה מתבצע על ידי מעט רופאים ורק בקרב קבוצה מצומצמת של נשים, הרי שמשנות התשעים אנחנו יכולים לראות עלייה חדה במספרים, עלייה שנובעת מסיבות רבות, בין היתר בגלל שהניתוחים הפכו יותר פשוטים, הרבה יותר רופאים החלו להתמחות בתחום, הוא נהיה יותר מקובל מבחינה ציבורית, ויותר נשים נחשפו אליו והחליטו שהן מעוניינות לעבור אותו.

מה את צריכה לדעת לפני שאת נכנסת לחדר ניתוח

ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח מאוד פשוט, בדרך כלל מדובר על ניתוח שמתבצע במשך שעות בודדות, האשפוז הוא מספר ימים בודדים, יום לפני וכמה ימים אחרי הניתוח. לפני הניתוח מתבצע בדיקה מדוקדקת בה נבחנת צורת החזה, גודלו, צורת הפטמה, צורת העטרה וכן יחס מיקום הפטמה לקפל התת שדי. בנוסף, הרופא בוחן את מצב וסוג העור וכן בדיקות שגרתיות לגבי בריאות האישה.

במהלך ניתוח הגדלת חזה, מוכנס שתל אל תוך החזה, באמצעות חתך שמתבצע או בקפל תת שדי או בגבול התחתון של עטרת הפטמה. במקרה ולא ניתן לבצע בשני המקומות חתכים, אז החתך יתבצע בבית השחי, מיקום פחות מקובל והרבה יותר קשה לביצוע.

השתל שמוכנס אל תוך החזה יכול להיות עשוי משני חומרים, סיליקון ג'ל או מי מלח (מבין השניים יש לומר ששתלי סיליקון הרבה יותר נפוצים מאשר שתלי מי מלח). כיום אפשר למצוא מגוון רחב של שתלים בגדלים ובצורות שונות, שתלים עגולים, שתלים שטוחים, גבוהים, שתלים שמזכירים שד טבעי ועוד.

סוג השתל וגודלו נבחרים על ידי הרופא ועל ידך, על פי מצב החזה. גודל השד נבחר על פי רצונך בעצת הרופא. חשוב להבהיר, ישנן נשים שמבקשות גודל מסוים והרופא ממליץ להן להשתמש בשתל קטן יותר על מנת לשמור על מראה טבעי של השד ועל מנת שהשתל יתאים למבנה וגוף השד וכן למראה האישה. על כן יש משמעות לגודל, אך קחי בחשבון שיתכן מאוד שמה שאת רוצה להשתיל, זה לא מה שאכן מומלץ עבורך.

נקודה אחרונה לסיום, אחרי הניתוח ייתכן ותרגישי נפיחות קלה ורגישויות, ייתכן ויהיו גם תחושות כאב. כל זה יעבור וניתן להשתמש במשככי כאבים פשוטים בשביל להקטין את עוצמתם עד אשר יעברו מעצמם.