כולנו אומנם מכירים את הלבניות שנמצאות במפרץ חיפה, אך בפועל, מה אתם יודעים עליהן? מה באמת עושים בהן ולמי הן שייכות? אם גם אתם שואלים את עצמכם את השאלות האלה, כדאי שתדעו: התשובה היא בזן. למעשה, קבוצה זו היא האחראית והמשווקת של מוצרי הדלק לא רק בישראל, אלא בם באזור מזרח אגן הים התיכון כולו. הפעילות בבתי הזיקוק שנמצאים במפרץ חיפה היא פעילות שנמשכת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ונעשות שם רק הפסקות יזומות. אחד מהדברים המעניינים שניתן לומר על קבוצת בזן, זו העובדה שיש לה כושר זיקוק מקסימלי מאוד גבוה. לכן ברור מדוע היא שחקנית חשובה מאוד בתחומה.

היתרונות של הקבוצה

כאשר מדברים על בזן ועל הפעילות שלה, כולנו שואלים את עצמנו: איך הקבוצה הזאת הפכה להיות כל כך משמעותית? האמת היא, שזה לא במקרה, שכן היא מביאה איתה מספר יכולות מופלאות. למשל, הקבוצה מקפידה על שמירה על מיצור המוניטין שלה כחברה מאוד אמינה. היא בונה יחסי מסחר מאוד יציבים כבר שנים, ולכן ברור מדוע היא בעלת חשיבות רבה. מעבר לכך, קבוצת בזן גם מעסיקה צוותי עובדים מאוד מקצועיים שיש להם מוטיבציה גבוהה להצליח. היא בעלת יכולות תפעוליות מאוד גבוהות והיא מייצרת מוצרי נפט שונים בהיקפים אדירים.

מוצרי דלקים שונים

קבוצת בזן היא לא רק אותה חברה שמזקק את הנפט, אלא היא גם מייצרת מוצרי דלקים שונים. כך, למשל, היא מייצרת גז בישול וגם בנזין נטול עופרת. אותו דלק שכל אחד מאיתנו מתדלק ברכב שלו, למעשה עובר דרך בזן. זה נכון גם לגבי ייצור הסולר בישראל, בין אם הוא משמש אותנו בסופו של דבר להסקה ובין אם אנחנו עושים בו שימוש לתעשייה. חברה אחראית גם על ייצור גפרית, בין אם זה לסבון ולצבעים ובין אם זה לתרופות או לשאר תעשיות אחרות. כפי שניתן לראות, החברה נמצאת בכל פעולה שאנחנו מבצעים – החל מפעולות יומיומיות שאנחנו בכלל לא חושבים עליהן ועד שלל פעולות מורכבות אחרות. לכן ברור מדוע יש לה חשיבות אדירה בישראל כולה.