תתארו לעצמכם שאתם מקבלים מתנה, פשוטה, לא יקרה, אך כזו שאם משחק לכם המזל, אתם יכולים להרוויח ממנה מיליונים ואם לא מיליונים אז אלפי שקלים? זה לא סרט דמיוני, זה לא סיפור הוליוודי קלאסי, זה יכול להיות אמיתי.

בשביל זה כל מה שאנחנו צריכים שמישהו, חבר או בן משפחה ייתן לנו מתנה מיוחדת בדמות טופס צאנס. כן, אותו טופס מוכר שאנחנו יכולים לרכוש בכל דוכן פיס או בכל קיוסק, לבחור את הקלפים הנכונים ולחכות בשביל להתעדכן בתוצאות צאנס האחרונות. מי יודע, אולי המזל ישחק לנו ונוכל להפיק מהטופס סכום כסף מכובד.

אנשים רבים מחפשים דרכים כיצד לרכוש לחברים ובני משפחה מתנות ייחודיות, מתנות מקוריות, בין אם אלו מתנות יקרות ערך ובין אם לא. טופס צאנס, לכאורה, נראה כמו קוריוז אך האמת היא, שזו יכולה להיות מתנה לא רק מקורית גם יקרת ערך כמובן, בהנחה ומי שאנחנו נותנים לו אותה יודע כיצד למלא ולשחק את המשחק, והמזל אכן משחק לטובתו.

השאלה הגדולה היא, האם זה רק עניין של מזל יש אנשים שחולקים על כך. אומנם צריך לדעת לבחור את הקלפים הנכונים, אך זה לא אומר שאין כאן עניין של סטטיסטיקה והסתברויות. אפשר למצוא באתרים שמציעים לנו אפשרות להתעדכן בתוצאות צאנס אחרונות, אקסלים של כל התוצאות ולבחון האם אכן מדובר בתוצאות מקריות, ואולי מדובר בעניין שניתן לעקוב אחריו, לראות מגמות מסוימות, דברים שחוזרים על עצמם. אז קל יותר להמר על תוצאות מסוימות, ולקוות שאכן צדקנו. אם אנחנו ניתן את הטופס בתור מתנה, הרי שבעל המזל שיקבל אותו, יכול לזכות.

טופס צאנס זוכה בתור מתנה

אם אנחנו רוצים להיות קצת יותר נדיבים ומקוריים, אנחנו יכולים להציע את הטופס הזוכה שלנו בתור מתנה. אנחנו לא חייבים להציע טופס שזכה בסכום כסף גדול, אנחנו יכולים להציע טופס סמלי, כזה שכולל זכיה של מאות שקלים, זו יכולה להיות מתנת גיוס או שחרור, מתנה ליום הולדת או לכל דבר אחר. כך מי שמקבל את המתנה, לא תלוי במזל הטוב שלו, הרי המזל הטוב שלנו שיחק כבר לטובתו.

טופס צאנס בתור מתנה יכול להיות דבר מעניין ומקורי, אך בשביל שהוא יהיה כזה או יותר מזה, עלינו להגיש אותו ארוז יפה. זו יכולה להיות אריזה מנייר או מפלסטיק, אנחנו יכולים להכניס את הטופס למעטפה מיוחדת עם מכתב או להגיש אותה בדרכים מקוריות אחרות. כך מי שיקבל את הטופס יבין, שמדובר בהרבה יותר מטופס מזל שעליו לקוות שהוא יעבוד עבורו.

לסיכום, מחפשים מתנה מקורית לחבר, בן משפחה או כל מכר אחר? טופס צאנס יכול להיות פתרון נהדר, תנו למזל שלכם או שלו לעשות את העבודה בשבילכם.