ההחלטה היכן להשקיע כספים היא אחת ההחלטות המורכבות ביותר, כל משקיע שואף לאתר את אפיק ההשקעה המניב ביותר תוך נטילת סיכונים מינימליים. השאלה מהו אפיק ההשקעה הטוב ביותר או מהי המנייה הרווחית ביותר, נפוצה מאוד. התשובה לשאלות הללו אינה חד משמעית, יועצי ההשקעות מסבירים למשקיעים כיצד לבחור נכון את המניות ואיך לקבל החלטות נבונות בניהול תיק ההשקעות. מניות הן אפיק השקעה רווחי, תוך פעילות נבונה תוכלנה המניות להביס כל אפיק השקעה ארוך טווח אחר.

מדוע כדאי להשקיע במניות?

  • פוטנציאל רווחים גבוה.
  • השקעה במניות אינה מחייבת יידע מקצועי נרחב.
  • אפשרות להשקעה יציבה תוך בחירת יציבות.
  • השקעה ארוכת טווח, ההשקעה במניות מתפרסת על פני 5 שנים לפחות.
  • מגוון אפשרויות פעולה תוך שילוב סכומי כסף קטנים לצד סכומי עתק.

הרווחים הפוטנציאליים הם גורם המשיכה של המשקיעים אל המניות. על אף הסיכונים הכרוכים בהשקעה במניות תהיה זו עדיין השקעה הטומנת בחובה פוטנציאל רווחים גבוה. כאשר ניהול המניות מתבצע על ידי בית השקעות מקצועי ומנוסה, המשקיעים יוכלו לישון בשקט. גורם נוסף המעודד משקיעים לבחור דווקא במניות הוא הגיוון בשוק, ישנן מניות המביאות דרגת סיכון גבוהה המתאימות למשקיעים הנועזים, מול מניות סולידיות המיועדות למשקיעים המחפשים אחר אפיק השקעה ארוך טווח. אם אנכם בטוחים אלו מניות עונות לצרכים שלכם, בית ההשקעות ישמח להעניק לכם ייעוץ מתאים.

השקעה בבורסה ללא תואר במנהל עסקים

בין המשקיעים הפעילים ביותר בבורסה אפשר לפגוש גם כאלו אשר אינם מחזיקים בכל תואר במנהל עסקים או כלכלה, הם מנהלים את המניות שלהם ללא כל הכשרה קודמת או כישורים מתמטיים גבוהים. כל הדרוש בכדי לנהל נכון מניות הוא משמעת, סבלנות, הגיון, יכולת קבלת החלטות והבנה בסיסית במתרחש בשוק. אפשרויות נוספות בעבור אותם משקיעים נטולי הכשרה מקצועית תהיה פנייה אל בית השקעות מנוסה או הרשמה לקורס הכשרה אודות שוק ההון וניהול השקעות.

מהי מניה?

כל רכישה של מניה מעניקה לכם בעלות חלקית על החברה, עם רכישת מניות הופכים המשקיעים שותפים לנכסי החברה, לרווחים של החברה וגם להפסדים. בהתאם לכך, ישנה חשיבות רבה לבחירת מניות נכונה. המשקיעים הסולידיים בוחרים לרכוש מניות של חברות גדולות ותאגידים יציבים, משקיעים נועזים יותר מחפשים אחר חברות קטנות המציעות סיכון גדול יותר אך גם פוטנציאל רווחים תואם.

בעבור כל מניה נקבע תעריף ייחודי, הרווחים טמונים ביכולת לזהות את הרגע המתאים לרכוש מניות שוות ערך במחיר אטרקטיבי. חשוב להדגיש כי מניות אינן מביאות לרווחים בטווח הקצר, בכדי לממש את הפוטנציאל הגלום בהשקעה יש להחזיק במניה במשך 5 שנים לפחות. השקעה במניות אינה מתאימה למשקיעים הזקוקים לרווחים מהירים או משקיעים חסרי סבלנות. מגבלת הזמן וחוסר הסבלנות מביאים למצבים בהם משקיעים מוכרים מניות במחירי הפסד, בעתיד יגלו אותם משקיעים את המחיר אותו הם משלמים בעבור פזיזותם.