קורס מנעולן מקוון הוא קורס מנעולן מסומך הנערך באופן וירטואל דרך האינטרנט. התלמידים משתתפים בקורס דרך המחשב האישי שלהם. לקורס יש אתר מרכזי ולכל תלמיד יש גישה אליו באמצעות שם משתמש וסיסמה אישית. הקורס בנוי ממצגות ומעזרי מולטימדיה שונים כמו למשל סרטונים או קישורים לאתרים אחרים באינטרנט. הקורס בנוי כך שכל מצגת מובילה למצגת הבאה כך שכל שיעור בקורס חשוב ויכול לאפשר לתלמידים להתקדם הלאה בדרך להסמכה המקצועית שלהם.  

קורס מנעולן מקוון – יתרונות על פני קורס פורנטלי

קורס מנעולן מקוון הוא קורס בעל יתרונות רבים על פני קורס מנעולן רגיל שמתקיים בכיתה. היתרון של הקורס מנעולנות המקוון הוא שאפשר ללמוד אותו בכל שעה משתיים בבוקר ועד שתיים בצהריים. יתרון נוסף של הקורס הוא שניתן ללמוד אותו מכל מקום החל מהבית, מקום העבודה שלנו או בית הקפה השכונתי. קורס זה מתנהל בצורה וירטואלית ואנחנו לא צריכים להתחשב בקצב ההתקדמות של התלמידים האחרים בשביל להתקדם באופן אישי עם הלימודים. הקורס המקוון הוא קורס שניתן גם לחזור על כל שיעור שלו כמה פעמים שאנחנו רוצים בשביל לרענן את החומר או בשביל להפנים אותו כראוי. באופן זה נוכל להבין את כל החומר ולתרגל אותו כמה פעמים שרק נרצה.

קורס מנעולן מקוון – איך משתתפים בו?

קורס מנעולן מקוון הוא קורס הוא קורס שניתן להשתתף בו לאחר הרשמה קצרה. ניתן להשתתף בקורס מכל מקום ובכל שעה משעות היום הלילה וזאת בתנאי שיש לנו מחשב ואינטרנט שפועלים. באמצעות המחשב האישי שלנו אנחנו יכולים להשתתף במגוון רחב מאוד של קורסים מקוונים. ההשתתפות בקורס מקוון זה כוללת גם תרגול מעשי (לא במחשב) של התקנת מנעולים ופריצה שלהם. בשביל להיות מנעולן יש לתרגל רבות פריצה והתקנה של מנעולים כי זוהי מהות העבודה. תרגול שוטף ויומיומי של פעולות העבודה של המנעולן יאפשרו לכל תלמיד לשפר את המיומנויות המקצועיות שלו ולהצליח לקבל את ההסמכה של הקורס. לצד התרגול המעשי ניתן לפנות בכל שאלה לצוות הקורס בצ'אט באתר או דרך המייל.