אנשים רבים מבקשים ללמוד את תחום המנעולנות, חלקם לאחר השחרור מהצבא, לאחר שהם התלבטו איזה מקצוע רווחי כדאי ללמוד. קורס מנועלנות הוא קורס קצר באופן יחסי לעומת שאר מקצועות הלימוד, ובכך הוא מעניק לך את האפשרות ללמוד מקצוע תוך מספר חודשים ולהתחיל לעבוד. מקצוע מנעולנות הוא מקצוע מאוד מבוקש בעקבות כך שתמיד אנשים יצטרכו להחליף מנעולים, לשנות את סוגי הנעילה שלהם, או לחלופין לפרוץ לבית או למשרד שלהם. תנאי הקבלה לקורס מנעולנות בניגוד לארצות אחרות, לקורס המנעולנות בארץ לא צריך להציג שום מסמכים בכדי ללמוד להיות מנעולן ולעבוד בתחום.

קורס מנעולן – אז בעצם למה אנחנו זקוקים בכלל ללכת וללמוד קורס? (אפשר אולי ללמוד את התחום דרך יוטיוב או דרך כל פלטפורמה אחרת חינמית).

אז בעצם כדי לעבוד בתחום, אנחנו אמנם לא חייבים תעודה כלשהי, אבל תעודה מקנה לנו אפשרות להשרות על הלקוחות שלנו אווירה של ביטחון, סמכות, מה שחשוב מאוד בנושא כל כך רגיש. בנוסף לכך, קורס מקצועי יכשיר אותנו בצורה מקצועית ואיכותית, כך שאנחנו נוכל לבצע את העבודה באופן יעיל, איכותי ומקצועי.

כמה זמן לוקח להפוך להיות מנעולן דרך קורס מנעולן:

קורס המנעולנות הוא קצר באופן יחסי, כמו שאמרנו, לתארים או קורסים אחרים (כמו הדברה למשל). הרבה מהמכללות מעבירות את הקורסים במיקום פיזי, והתלמידים חייבים להגיע אחת או פעמיים בשבוע בכדי לא לפספס דברים חשובים. אנו ממליצים לכם להירשם לקורס איכותי שמועבר דרך האינטרנט. איך אפשר בכלל ללמוד קורס מעשי דרך האינטרנט? אז כמו שאתם בוודאי מבינים, מרבית הנושא הנלמד בקורס המנעולנות הוא בכלל בתחום העיוני, ובעצם הדברים היותר רעיוניים, ולא דברים פרקטיים. לכן, למרות מה שהייתם יכולים לחשוב, קורס לימודי מנעולנות בצורה מוסמכת יכול להילמד דרך האינטרנט ואפילו בצורה איכותית ומיטיבה יותר. וזה מכיוון שאתם תוכלו לעבור על הקורס שוב ושוב עד שתבינו את החומר הנלמד, ותוכלו גם לצאת לשטח ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. תוכנית הלימודים תוכנית הלימודים היא מתבססת על כל מה שמנעולן מקצועי ואיכותי חייב ללמוד בכדי להפוך להיות מנעולן מקצועי שיכול כבר לצאת לשטח.

אז מה בעצם חייבים ללמד בקורס מנעולן:

מנעולן מקצועי צריך ללמוד איך לפרוץ דלתות, איך לטפל בצילינדרים, איך לפרוץ רכבים, לפרוץ כספות, להתקין כספות, מנגנונים, איך לתקן מנעולים, דלתות ועוד. אז איך בעצם אנחנו נשלים את הפערים שקשורים להתעסקות הפיזית במנעולים: מה שחשוב בקורס מנעולנות דרך האינטרנט זה לבדוק ולברר שיש לו גם שיעורים מעשיים איכותיים מול המרצה, בכדי להתנסות בפרקטיקה של המקצוע. יתרונת בתחום המנעולנות: לא כמו בתחומים אחרים שבהם תצטרכו להשקיע המון כסף בציוד, או המון כסף בפרסום ושיווק, בתחום המנעולנות ישנה אפשרות לעבוד "בקטן" על ידי זה שתעבדו מול מנעולנים אחרים בשיתוף פעולה, או בשיתוף פעולה מול ועדי בתים, משרדים, או אפילו בתור שכיר בחברות לניהול ועדי בתים. מי מתאים להיות מנעולן מה שחשוב להבין זה שלא כל אחד מתאים להיות מנעולן, מהסיבה הפשוטה שרוב המנעולנים צריכים לעבוד בתור עצמאיים, העבודה היא מאוד מזדמנת, ואין יכולת אמיתית להעריך את כמות העבודה שצפויה לך.