כפי שנוכחתם לדעת, תל אביב מהווה אחת מהערים הרוויות ביותר בארץ בבתי מלון ומתקני נופש מסוגים שונים, וניתן למצוא בה פתרונות נופש מכל הסוגים והמינים. בשל כך, הבחירה במלון מתאים עבורכם בעיר נעשית קשה וסבוכה, ולא חסרים סיפורים על מי שפיתחו ציפייה ממלון מסוים והתאכזבו, או לא ידעו להתאים מספיק טוב את המלון הרצוי לצרכים האמתיים שלהם באותה חופשה. בדיוק בשל כך, הקמנו עבורכם את המדריך למציאת מלונות בוטיק בתל אביב: מסמך יחיד מסוגו שמדריך אתכם כיצד למצוא מלון שיספק התאמה מושלמת לציפיות שלכם.

קביעת סף תנאי הבסיס שלכם במלון

יש מי שיסתפקו באינטרנט אלחוטי בלובי ובחדרים, ויש מי שלא יתפשרו על פחות מבריכת שחייה, ספא וחדרים מאובזרים. לכל אדם – סטנדרטים משלו אולם כיום מקובל שבכל מלון ישנו חיבור אלחוטי לאינטרנט בלובי ובחדרים, וניתן למצוא בחדר טלוויזיה ולעתים גם טלפון ומקרר המשמש כמיני בר. במידה ואינכם זקוקים בהכרח לכל השירותים הללו, רצוי לתכנן את הנופש החיצוני שלכם ביסודיות על מנת להרבות בפעילויות על חשבון האטרקציות הללו.

מחיר החופשה – כיצד להעריכו: מה יש לבדוק?

מחירה של חופשה עשוי להיות זול או יקר במספרים אולם על מנת לבדוק באמת כמה עולה החופשה, יש לבחון מה כולל המחיר שאתם משלמים ללילה. האם המחיר כולל את ארוחת הבוקר שתסעדו באותו מלון? ומה בדבר האטרקציות שיש בתוך החדרים? בדרך כלל, אינטרנט אלחוטי בחדרים כלוח במחיר החדר, ושיחות הטלפון שתבצעו מהמכשיר בחדר, כמו גם השימוש במשקאות המיני בר יהיו כרוכים בתשלום נוסף. ארוחת בוקר עשויה להיות כלולה במחיר, ועשויה להיות בתשלום נוסף. יש לברר זאת במלון טרם הרישום.

שירותי מלון בוטיק בתל אביב

יש לבחון מה כוללים השירותים במלון הבוטיק: שירות חדרים, דלפק קבלה מאויש תמיד כולל בלילות, שירותי כביסה, שירותי השקמה על פי דרישה, ועוד. מלון אשר השירותים בו מסופקים במועד, בנגישות רבה וברמה גבוהה בעת ביצועם הוא מלון אשר יספק תנאים הכרחיים לחופשה אופטימלית. על מנת שהם יהיו גם תנאים מספיקים- יש לבדוק האם המלון נגיש עבורכם ועולה בקנה אחד עם דרישותיכם: חנייה זמינה במידה ואתם מגיעים עם רכב, מסעדות, בארים וקנטינות ברמה גבוהה, מתקני שחייה וספורט במידה וזו מטרת החופשה, ועוד.
בתל אביב ממוקמים מלונות בוטיק לכל אורכה של העיר, כגון מלון בוטיק בקרבה לחוף הים או מלונות בוטיק הממוקמים במרכז העיר ומאפשרים לכם ליהנות מהקרבה למרכזים מסחריים, מסעדות, הצגות והופעות.