סגר נוסף מתקרב לסיומו וזה הזמן להתחיל לתכנן את פעילויות השבת עם המשפחה. באופן טבעי, מתחשק לכם לעשות משהו חדש; לא עוד טיול לקניון, לספארי או לכינרת. מה דעתכם על כדור פורח בדרום בזריחה? הרי בוודאי יצא לכם להרים את הראש כמה פעמים בחייכם ולהביט אל השמיים שהתמלאו לפתע בכדורים פורחים בשלל צבעים. מה עם לצאת לטיסה כזו בעצמכם לשם שינוי, ולחוות חוויה חד פעמית ומרהיבה במיוחד?

למי יתאים לצאת לטיסה על כדור פורח בדרום

בקצרה, לכולם! אבל אם התשובה לא מספקת אתכם, יש לנו גם גרסא מורחבת:

  • חוויה בלתי נשכחת ליום ההולדתכדור פורח בדרום הוא דרך נפלאה לפתוח את בוקר יום ההולדת, עם טיסה בשמי הדרום, שנראה אפילו מרהיב יותר מלמעלה. זוהי דרך נהדרת להפתיע חברים שחוגגים יום הולדת, או לפנק את עצמכם ביום ההולדת שלכם.
  • הצעת נישואין וימי נישואין – מה, שוב תצאו למסעדה האהובה עליכם או לסרט? לא ולא, הגיע הזמן לשבור את כל החוקים ולהפתיע עם הצעה או חגיגת יום נישואין מיוחדת ומקורית, שתשאיר את בן\בת הזוג מופתעים עד כדי כך, שפשוט לא יוכלו להגיד לא!
  • חוויה משפחתית – אין ספק שמה שאתם הכי צריכים כרגע זה אנרגיות חיוביות ומשהו שיעסיק וילהיב את הילדים. השקט שבשמיים והאוויר הצח יעניקו לכם זמן מה של שקט ושלווה, בעוד הילדים יוכלו ליהנות מהנוף ומהחוויה הבלתי נשכחת.
  • גיבוש עובדים – כדור פורח יכול לשאת כמה אנשים בו זמנית, כך שאם מתחשק לכם להוציא את הצוות בעבודה ליום גיבוש בלתי נשכח, זו לחלוטין אופציה שתשאיר טעם מעולה ויכולה להוות חלק מטיול ארוך יותר של יום או יומיים.

מוכנים?! אנחנו ממריאים!

כעת כשאתם יודעים כי טיסה בכדור פורח מתאימה לכולם, כל מה שנשאר לכם זה רק לשריין מקום בטיסה הבאה שלכם. אנחנו ממליצים לשלב את הטיסה במסגרת טיול ארוך יותר בדרום, כך שתוכלו לישון היטב לילה לפני בסביבה, ולקום רעננים ומוכנים לצאת לחוויה בלתי נשכחת בתוך כדור פורח בדרום שיקח אתכם הכי גבוה שאפשר. יש משהו כל כך מיוחד באפשרות להגיע לשמיים בסל פתוח המאפשר לכם להרגיש את הרוח והאוויר בחוץ, שפשוט אי אפשר שלא להתאהב בו. אז, שנדבר?