הופעות בדרום מתקיימות כל חודש  בעשרות מועדונים ומרכזי אומנות . הערים הבולטות הן בהחלט באר שבע ואשקלון, אך בהחלט ניתן למצוא הופעות מצוינות גם בישובים הסמוכים. לא הופעות בדרום מתפרסם ומתעדכן כל חודש בכל האתרים של חברות הכרטיסים, אתרי העירייה ובאתרי האומנים. מתקיימות בכל חודש הופעות מכל הסוגים על ידי כל האומנים, מכל הסגנונות המוזיקליים והאומנותיים בארץ. אלו מכם שאינם מכירים את סצנת ההופעות הפעילה בדרום, מוזמנים להכיר עכשיו.

לוח הופעות מגוון באזור הדרום

ניתן לרכוש כרטיסים לכל סוגי המופעים בדרום, בין ההופעות הבולטות של הזמן האחרון ניתן למצוא את : דני סנדרסון, נורית גלרון, נתן גושן, אבטיפוס, מיכה שטרית, עילי בוטנר וההרכב ילדי החוץ, כנסיית השכל, נצ'י נץ' ועוד רבים וטובים. ניתן לפנות ללוח ההופעות של חברות הכרטיסים או אתרי המועדונים לרכישת כרטיסים. ניתן לחפש בגוגל לוח הופעות בדרום ולהגיע לרשימת כל ההופעות באתרים השונים.

חורף חם בדרום

החורף הקרוב יהיה חם במיוחד באזור הדרום, מגוון אומנים יגיעו להופיע בערי הדרום להופעות שוות במיוחד. בהצצה זריזה על לוח הופעות בדרום של החורף הקרוב, ניתן יהיה למצוא הופעות חיות, הופעות סטנדאפ ועוד ועוד. כמה המלצות על הופעות שוות במיוחד:

  • המופע של רשף לוי
  • לאה שבת במופע אקוסטי חדש
  • רוני פטרסון ודיאנה גולבי

בנוסף להופעות מוזיקה, תוכלו למצוא הצגות תיאטרון והצגות ילדים איכותיות במיוחד. אם בא לכם על הופעה שווה, אל תשכחו לבדוק מה קורה החורף בדרום. כמו בכל שנה תצפה לכם חוויה תרבותית ואמנותית שחבל לפספס. כל האומנים האיכותיים ביותר בארץ כבר הגיעו והופיעו ועוד עתידים להגיע. לכל מי שצפה בהופעה טובה בדרום יכול להעיד שאזור זה, ללא ספק,  מספק חוויה מיוחדת , הן מבחינת הנוף, והן באיכות המועדונים ובתי הופעות הקיימים בו. נכון שהעיר הבולטת והמוכרת ביותר היא באר שבע, אך לפעמים ישנן הופעות מיוחדות באזורים מעט מרוחקים יותר שמתהדרים בתפאורה מדברים מרהיבה. פנקו את עצמכם בכרטיסים להופעה שווה בדרום שתחמם לכם את הלב. חורף נעים!