בכל בית יש מערכת אינסטלציה שנחלקת לשניים. המערכת  שמובילה מים נקיים אל תוך הבית והשנייה שמוציאה את המים המשומשים ואת השפכים אל מחוצה לו. מרבית המערכת מותקנת מתחת לרצפות ובקירות וכוללת צינורות בקטרים שונים. החלק האחר הגלוי כולל ברזים, ראשי טוש, מתקני אסלה למיניהם ועוד. אינסטלטור בפתח תקווה מטפל בכל המערכות הללו, ובמקרים רבים, הוא מוזמן לטיפול בתקלות פתאומיות שנובעות מפיצוצים בצנרת. צנרת פנימית עלולה להתקלקל בגלל בלאי, חבלה, תאונה וכדומה.

איתור תקלה ותיקון

תיקון פיצוץ בצינור מים הינו מורכב כאשר הבעיה הראשונית היא איתור מקום התקלה. איתור מדויק ימנע שבירת קירות או רצפות מיותרת. המים נוזלים בשיפוע ולא תמיד מקום הכתם על הקיר הוא מקום התקלה. לצורך האיתור משתמש אינסטלטור במצלמות אינפרא אדום מתקדמות. הן יכולות לזהות במדויק את מקום הפיצוץ. לאחר שבירת הקיר יהיה צורך בתיקון שיכול לנוע בין תיקון מקומי להחלפת כל  קו הצינורות. פיצוץ עקב בלאי בצינור יכול להעיד על כך שכל  הצינור בלוי לאורכו ומוטב לעשות תיקון מקיף ובכך לחסוך את הקריאה לתיקון הבאה.

שימוש בחלקי חילוף איכותיים

על פי המומחים אינסטלטור בתל אביב יבצע תיקון מהיר ומושלם כדי לאפשר לבני  הבית לפתוח את ברז המים הראשי ולחזור לשגרה. תיקון אחראי כולל שימוש בחלקי חילוף תקניים שיחזיקו מעמד לאורך שנים. מערכת האינסטלציה אמורה לעמוד בלחצי מים גבוהים, ולכן, כל  החלקים הפנימיים אמורים להיות איכותיים במיוחד. צריך לזכור, כי כל תקלת מים שמתרחשת בתוך הקירות גורמת לנזקים לקירות הדירה עצמם. במקרים רבים, הנזילות הגדולות יכולות להגיע לדירות התחתונות ואז הנזקים אף מתרבים.

עבודות גימור

לאחר התיקון הפיזי של הצנרת יש לבצע עבודות גימור שונות. יש לסגור את החורים שנפתחו, להדביק קרמיקות ורצפות, לטייח ולצבוע את  המקום. יש צורך לעשות עבודה זאת  בשלבים, להמתין עד שכל התיקונים והטיח יתייבשו ורק אז לצבוע. אינסטלטור מקצועי מספק שירותי אינסטלציה מתקדמים והוא נכון לכל קריאה לאורך מרבית שעות היממה. הוא ישמח לייעץ לכל לקוח, ותיק או חדש, ובמידת הצורך, יגיע  במהירות האפשרית לעזרה. מעל לכל, הוא יבצע תיקון יסודי שיחזיק מעמד לאורך זמן.