קודם כל שיהיה לכם המון מזל טוב, לא משנה איזה אירוע תבחרו, בין אם זה אירוע חתונה, אירוע בר מצווה, בת מצווה, חינה, יום הולדת ובקיצור כל שמחה. חשוב מאוד לדעת שהאחראי הראשי על השמחה הוא לא האלכוהול ולא המקום! בטח שגם לא הצלם..

הרשו לנו לחדש לכם: האחראי הראשי על השמחה הוא הדי ג'יי!

זה שיש אלכוהול זה נחמד, אבל מוזיקה יכולה גם לדאוג שהמצב רוח ישתנה. לא זכור לי שהייתי במקום שנהניתי בגלל ששתיתי אלכוהול. האלכוהול הוא רק המתווך בין המוזיקה לבין הנפש. וניתן ליהנות ממוזיקה גם כאשר אין בדמך אלכוהול כלל לכן היינו חייבים לשבור כאן מיתוס קטן בתור התחלה..

כיום שוק הדי ג'יי פרוץ והוא פתוח כמעט לכל ילד או מישהו עם מחשב שמוצא לנכון להיות "אחראי האווירה" באירוע. אין דרישה לתעודה או לאסמכתא כלשהי כאשר מזמינים די ג'יי לחתונה ולכן אתם צריכים לדעת לבחור בקפידה את הדי ג'יי לאירוע שלכם!

די ג'יי איכותי וטוב יהיה סביר להניח גם עם יומן מלא או עם תאריכים סגורים, מה שאומר שאם אתם נעולים על אחד כזה שאתם יודעים שיספק את האווירה, ההנחיה והמוזיקה המושלמים בעבור האירוע שלכם, חשוב קודם כל לתאם איתו ורק אחרי לסגור את האולם. או לנסות לתאם יחד עם האולם והדי ג'יי במקביל וכך למצוא תאריך שזמין לשני מספקי השירות.

באירוע שלכם אתם יכולים להתפשר על הרבה דברים, על די ג'יי בבקשה אל תתפשרו!

די ג'יי טוב יהיה זה שידע לקרוא את קהל המוזמנים שלכם באירוע ולהתאים בעבורו את המוזיקה בבנייה אונליין בדיוק כפי שהוא דורש, זו המיומנות האמתית בלהיות די ג'יי טוב! ניתן גם להעביר אליו רשימת שירים מראש וכך בעצם לתת לו להכיר מראש את טעמכם המוזיקלי ולגרום לתיאום ציפיות ראשוני ועזרה בבניית הקו המוזיקלי לאירוע שלכם!

עוד פרט חשוב שכדאי לשים אליו לב:

בעוד שאתם סוגרים עם הדי ג'יי שלכם את התאריך שאותו תרצו והוא אכן פנוי, אתם אמורים לחתום על חוזה עבודה שמוסכם בין הצדדים, בו אתם אכן מוודאים שהתאריך חתום ומשוריין בעבורכם וכי אין מצב שביום האירוע שלכם לא יהיה מוזיקה (ולצערנו היו דברים מעולם..)

חוזה עבודה בכלל מעיד על רצינות הדי ג'יי, על מקצועיות, אמינות ושירות נכון וחוקי. אל תתפשרו על חוזה עבודה גם אם זה כרוך ברוב המקרים בתשלום מקדמה, האינטרס בכך הוא הדדי ונכון גם לכם וגם לנותן השירות.

וכמובן בחוזה העבודה קראו בין השורות הקטנות ובדקו מה קורה כאשר האירוע מתארך מעבר לזמן המוקצב ? מה קורה כאשר לא עלינו יש אסון, תאונה, פיגוע או משהו שיכול לפגוע ביום האירוע שלכם. לכל השאלות האלו חייב להיות מענה בחוזה העבודה אותו אתם מקבלים, אם אין – תוסיפו או פשוט תתקדמו לדי ג'יי מקצועי ומנוסה יותר שיודע  לפרט על דברים אלו מראש.